Gå til innhold

April: I morgen skal vi til Riksen

Anbefalte innlegg

Didrik skal bli undersøkt på Riksen i to dager. Da håper jeg vi får svar på om det blir ny operasjon i nærmeste fremtid.

I morgen skal de ta blant annet røntgen og sikkert noen blodprøver.

På tirsdagen skal de ta innvendig ul. Da blir han lagt i narkose. Er litt spent på om de kommer til å gjøre det nå, for han er snørrete. Han må jo være helt frisk for å legges i narkose.. Uff det er så slitsomt å gå å vente og ikke vite noenting..

Men vi får vel en del svar i morgen. Har veldig følelse av at det blir operasjon en gang i høst... Håper egentlig det selv også. Og at den blir vellykket!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6094557-april-i-morgen-skal-vi-til-riksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, tenkte jeg skulle skrive en liten hilsen til dere, og ønsker dere lykke til. Håper at dere kan få noe mer svar nå!! og håper at han blir kvitt denne forkjølelsen.

Masse lykke til(sier ei som er kjempe redd for narkose i morgen selv;-)

Hei du. Lenge siden sist!

Jeg må bare si at jeg blir like målløs hver gang jeg leser innleggene dine om Didrik! Måten du skriver på gir meg inntrykk av at du har en ro få andre hadde klart å ha. Skjønner veldig godt at det er slitsomt å gå og vente, både på selve undersøkelsene og ikke minst resultatene. Det er ting man absolutt ikke burde trenge å gå igjennom, men som dessverre er slik livet kan være..

Håper det ordner seg, tross at han er snørrete, så dere slipper vente lenger enn nødvendig. Håper det også ender opp med det utfallet dere ønsker. Ville bare si at jeg ønsker dere masse lykke til i morgen, og dagene fremover! Du bruker styrken din enormt bra! Tenker masse på dere.

Mini og jeg gleder oss stort til å hilse på Didrik og deg igjen i september:)

Klem

Annonse

Mamman til Lillegutt får sagt det så bra.

Du har roen med deg i slike stunder som for andre kanskje virker uvirkelig. Du har hatt god trening og vet hva du begir deg ut på, sterkere for hver gang.

Lykke til med dagene som kommer! ;)

Ja så var første dagen over.. Den værste for Didrik tror jeg. Han begynte å gråte med en gang vi kom inn i behandlingsrommet. Skjønte fort at noe skulle skje... De tok utvendig ul, da satt han på fanget mitt, men jeg måtte holde han fast.

Så tok han røntgen, da måtte jeg bruke makt for å holde han i ro, han kjempet i mot. Det var helt jævli syns jeg, hadde mest lyst å bare løfte han opp og kose med han. Det værste er å ikke kunne forklare han det nå hvorfor han må igjennom alt dette.

Til sist tok han blodprøver. Det gikk sånn passe greit.

I morgen skal han i narkose. De tok crp av han siden han er litt snørrete, men trodde de nok kunne gjennomføre narkosen i morgen.

Jeg ble helt uvel når vi kom inn på Riksen i dag jeg.. vekker dårlige minner tilbake til operasjon og tiden på intensiven.

Vi får svar denne uka om det blir operasjon igjen med det første..

Oppdaterer mer i morgen..

Takk til alle som tenker på oss!

Klem

uff, høres ikke noe kjekt ut i det hele tatt.. De skjønner jo ikke hvorfor ting skjer. Helt forferdelig å ikke kunne forklare for dem..eller at de ikke forstår forklaringen! Men høres jo lovende ut for morgendagen ang narkosen! TEnker masse på dere!! SKal krysse alt jeg har for dere i morgen!!!

Annonse

Nå var andre dagen over også.

Didrik satt på fanget mitt når han fikk narkosen,sovnet mye raskere enn jeg var forberedt på. Det trillet noen tårer ned kinnet til mammaen da ja...

Etter litt over en time var de ferdige, og vi kom til oppvåkingen. Didrik våknet raskt og ville helst ut å gå, men kroppen orket ikke det med en gang.

Legen vi pratet med var veldig hyggelig og klar i sin tale. Han mente det ikke var noe hast med å operere enda enda, men nå har de tatt alle undersøkelser det er å ta og kan komme fram til det som er best nå, på hjertemøtet, som de skal ha i morgen. Da ringer han etterhvert så vi får høre hva de har blitt enige om. Men mest sansynlig blir det ikke operasjon enda.

Godt å ha vært igjennom disse to dagene!

Jeg synes det er veldig fint at du deler dette med oss, vb-76! Tenker ofte på hvordan det går med dere! Men Didrik er jo en skikkelig liten tøffing og er kjempeheldig som har en mamma som deg, så da vil dette gå bra, tenker jeg. Håper du gir oss en tilbakemelding om hva legene kom frem til på hjertemøtet!

Stor klem til Didrik fra Tarald!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...