Gå til innhold

Mage allerede?

Aprilmamsen

Anbefalte innlegg

Da jeg var gravid med førstemann fikk jeg ikke mage før etter 4-5 mnd., men nå er magen så oppblåst - buksene er allerede begynt å bli trange! Det er jo ikke akkurat en typisk gravidmage, men den er ganske mye større allerede. Jeg er i uke 8+1 nå. I går sa plutselig mannen min at det kanskje var tvillinger siden jeg hadde fått mage... Ble litt engstelig da...hehe. Men man får vel tidligere mage når man har født før, så det er vel ikke så unormalt. Hvordan er det med dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håper det ikke er tvillinger, ja, hehe.

Har ikke lyst til å begynne med mammaklær ennå, så går i vide kjoler og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJAAA, akkurat slik har jeg det også!!!! Hadde heller ingen mage med nr. 1 før etter 4-5 mnd, men NÅ.... Alle buskene mine er for stram, det viser utenpå genseren, magen står RETT UT!!!

Og spesielt hvis jeg har spist mye mat... ;)

Er slank ellers, så kan se det lett hvis jeg legger på meg..

Er 9+0 idag og vi også har snakket om tvillinger.. mest på tull, da, men både jeg og samboeren ble litt svimmel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, forrige svangerskap var dte ikke så mye mage før 4 - 5mnd. nå er jeg i uke 7. og uff så oppblåst og stor jeg føler meg. håper det er bare en... men uansett er det mest luft nå da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat slik med meg også, jeg er også slank til vanlig, så det ser egentlig bare ut som jeg har fått litt mer rundt magen nå. Men det er så vondt å gå i dongeribukse, hopper rett i joggebuksa når jeg kommer hjem fra jobb:) Når jeg ser meg i profil uten klær, da ser jeg gravid ut... Håper det ikke er tvillinger, hadde en herlig permisjonstid med førstemann, og syns det er veldig greit med en om gangen... Blir nok litt hektisk med to småttiser...hehe. Men er det to der, så er begge hjertelig velkommen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er første min men jeg blir helt utrolig oppblåst i magen.

Har ikke gått opp mer enn 1 - 1/2 kilo så tror det meste er treg mage og luft. Slutta å røyke har jeg også så det har vel litt å si også?

Men sjefen min drømte at jeg skulle ha tvillinger hehe, vet ikke helt hva jeg skal si på det hehe.,,

Han var sikker i sin sak :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er nok masse luft her og.. Og diverse annet som absolutt ikke vil ut!!! :( Stopper helt opp til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg er 6+5 nå¨, og klarer heller ikke gå i dongeribuksene mine lengre.. eller klarer å gå i de, men IKKE sitte i de.. da må knappen opp..

ubehagelig.. jeg er gravid med 2.mann, og i første sv.skap fikk jeg ikke mage før i uke 16-17...

jeg er ikke så veldig slank til vanlig og jeg suns nesten av det vises.. heeh... men det kan være lufta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid med førstemann og er 10 uke i dag, jeg også har fått økt magevolum! vanskelig å skjule syntes jeg, så joggebukse og genser er å foretrekke. Slitsomt når den er oppblåst, da står den rett ut, jobber som spl. så har heldigvis litt romslige uniformer :) Gleder meg til den blir "hard" så jeg kan gå i litt finere klær, gjør jo ikke noe da, men nå føler jeg meg bare tjukk! Jeg har også vært innom tvilling tanken! Mamma fikk tidlig mage når hun gikk gravid med meg,arvelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...