Gå til innhold

Basson vogn 06 mod,er den billigere i sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg går å tenker på vogner om dagen,jeg kunne tenke meg basson vogna som kom best ut i tv 2 hjelper deg,,

her i norge koster den 4999,-kr,er den billigere i sverige? hvor mye koster den i så fall?

håper noen vet det:)

stooor klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne opp jeg:)

Skrevet

tøffeliten har den på tilbud til 3999!!!!!!(www.toffeliten.no)

Kjøpte den forrige helg. Var i sverige i sommerferien å prøvde å finne akkurat denne vogna, men fant ikke e eneste bassonvogn. Veit om ei nettside,tror den er dansk, skal prøve å finne adressen til den. Husker ikke helt hva den kosta der.

Skrevet

kosta 3300... pluss moms og frakt.

E ville ringt tøffeliten. Er veldig glad for at e kjøpte den vogna!

Skrevet

www.babysamesbjerg.dk

Skrevet

Hvor i landet bor du? Jeg har en Basson Roma -06 modell

som jeg skal selge.

Har ikke sett den modellen noe billigere enn 4990,- Tror at -05 modellen selges for 3990,-, men -06 modellen er finere.

Skrevet

du får basson roma 06 til 3990 i bodø, de har nettbutikk også, så den går an å bestille.

Skrevet

hvis man kjøper denne i danmark..hvor mye kommer frakt om moms på?eller toll,hvet ikk noe om dette jeg..noen som vet?

Skrevet

Flere her inne som har fått øynene opp for den vognen ser jeg:) Den skal jeg ha meg også. Om du kjøper den i sverige må du fortsatt betale toll for den, så det er nok lurt å kjøpe den i Norge:)

Skrevet

du må betale moms, men IKKE toll når du kjøper "barneutstyr" i utlandet. Du legger på 25 % moms. That's it!!

Skrevet

Har forelsket meg i den vognen jeg...

Irriterende at hver gang jeg går inn i en barnevogn butikk skal de pakke på meg en 3 hjuling...

Nope skal ha Basson Roma vogna mi...

HVilken farge skal dere ha?

Klarer ikke å bestemme meg...er vel dyrt å få den fra Bodø når man bor i Bergen?

Skrevet

Ja, det har du nok rett i ja:)

Skrevet

Tror de har den i bergen også, men det er kanskje til en litt annen pris?

Skrevet

bare ring tøffeliten i bodø å hør hva det koster å sende vogna til bergen. Det koster jo ingenting!

Skrevet

venninna mi skal få sendt en emmaljunga duo fra tromsø og hit nå (larvik) betaler 200kr i frakt.

Skrevet

har sendt en Henvendelse til de i tromsø

Hvilken farge skal dere ha på vognene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...