Kjerringhelvetet <3 Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 ...Ja, det tror jeg de gjør! Jeg brukte mine utenpå de beryktede nettingtrusene man får på barsel (ikke hele dagen, stingene må jo få luft), og livmora trakk seg sammen veldig fort. Alle jordmødrene som sjekket livmorkanten i dagene etter fødsel, kommenterte at det hadde gått veldig raskt. Så det kan jo hende at disse stygge undikene gjør susen?
Cinnamonnroll Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Godt å høre, for har kjøpt inn slike truser Men hvilken type hadde du? Jeg kjøpte mine på spar kjøp..
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2006 Jeg kjøpte et par butt ygly noen på Lindex. Tviler på at merke har noe å si her, så lenge de skviser.
Brillemamma Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Jeg har kjøpt noen på spar kjøp som heter scotty. Håper de funker da. Lite lekre iallefall...hehe
Murmeline Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Fantastisk! Blir muligens ks her da, kanskje uaktuelt med stramme-truser da eller?
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Hurra for det! Har anskaffet meg et par av de ur-sexy pantyene jeg også. De ser jo ikke direkte komfortable ut heller, blir nok passelig skvisa det "stakkars" mageskinnet, men det er jo det som er poenget. Og forresten; beauty has no pain! ;P
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 har kjøpt no holdin greier fra sloggy.. håper det er noe av det samme..
*toppris* Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 sikkert dumt spm det her, men hva slags truser er det snakk om her?panty truser? ser ut?
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. august 2006 Det er sånne kjerringtruser med hold-in. De går milevis oppover magen og gir deg Donald Duck-rompe deluxe. Men de klemmer alt på plass i rekordfart etter fødselen. Jeg har brukt bare mine gamle klær (pre-graviditet) siden jeg kom tilbake fra sykehuset. Det meste passer.
Brillemamma Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 Åh, du er heldig du! Jeg har ikke sjangs til å få de gamle buksene mine lenger enn opp til knærne jeg. Så her må det nok mer enn panty truser til for at jeg skal få de på meg, ja... Men panty truser skal virkelig tas i bruk her også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå