Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 kan noen gi meg noen råd for å få litt fortgang på fødselen. Har 3 uker igjen nå, men har så innmari vondt. har gått med kynnere\falske rier i 6 uker nå. klare ikke å sitte, ligge eller gå. Det river sånn inni hampen. Har prøvd med sterk mat, frukter aå folk har anbefalt, til å med vibrator for å få livmirhalsen til å åpne seg. noen flere råd?
Winterlady Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Aner ikke...men du må gjerne tankeoverføre noen av kynnerne til meg !! Har termin om 4 dager, og ser ingen tegn på at noe nærmer seg- skulle tro kroppen min trodde den var i uke 14.. .
helli Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 ja du kan godt få någen av smertene mine. Du e heldig som bare har så få dager igjen.
glad_jenta Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 huff da:( hva med sex da?? eller akupunktur? er ikke noe godt å ha det slikt nei.hadde kynnere de siste 3 mnd jeg også.å ryggvondt så jeg ikke klarte å sitte,å halsbrann å mensmurringer så jeg ikke klarte å ligge,å bekkenløsning så jeg nesten ikke klarte å gå.å gikk to døgn med maserier før fødselen!! men tro meg,det er verdt det!!! dette glemmer du når du får se babyn;) Hold ut!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Hva med en sykkeltur (på trimsykkel altså - hvis du har). har hørt noen som anbefaler det for å sette igang ting...
lillebollemor74 Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Har sett av tidligere innlegg at bringebærkapsler eller bringebærblad-te skal hjelpe. Trur du får kjøpt det på helsekosten. Hold ut! Snart er det over. Tungt for oss nå på slutten. Har forresten også hørt at å sitte i saccosekk kan hjelpe litt når man har vondt og er ukomfortabel med å sitte/ligge andre steder. Jeg har prøvd det for å få sove om natten og det hjelper.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 ha deg, og gå, og bær alt du orker
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 takk for gode råd, får begynna å ta di i bruk. Men det e godt at det begynne å nærme seg iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå