Gå til innhold

Hvor mange barn vil dere ha?


Aprilmamsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en datter venter nr. 2. Han har også en datter fra før, så vi blir jo egentlig 3...

Har ikke tenkt på flere foreløpig, men har blitt spådd å få 5-6... GULP!!

Vet nå ikke helt det... ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha 2, sambo vil ha 3. Venter nr 2 nå, har en datter som ble 4 år i dag, og har termin i april med nestemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke ha mer enn 2, så hvis det går bra med den lille spiren, så er dette siste gangen jeg går gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi rekker ikke 10:-)

 

Stoppet egentlig etter nr 5, men ble gravid til tross for prevensjon. Mistet, men hadde rukket å begynne å glede meg så veldig til baby igjen at vi måtte bare prøve igjen. Dette blir siste! (tror jeg...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha min første.. men jeg tenker at jeg har lyst på to eller tre barn.. Svigermor ønsker at jeg får MANGE barn.. hehe. hun er så søt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg tre, men er gravid med nummer 1 og vet jo ikke hva jeg går til.. Samboer har ikke uttrykt noe ønske, men ser ut til å infinne seg med at det er tre vi skal ha. :-) Hvis vi får det da såklart, sjebnens veier etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med min første. Og kjæresten min sier; ikke mer enn 3 stk, eg sier; ikke mindre enn 3 stykk. Så da blir d vel 3?! Men ska aldri si for sikkert, vi jentene har en tendens til å klare å overtale mannfolket! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venter nr 4 og har da fult opp det nye huset som vi holder på ¨bygge nå så det blir nok ikke flere på oss nei . men er jo bare 28 år så hvem vet kansje det blir ein etterpå klatt eller to he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok to på oss, så sant ingen overtaler meg til å få en til når jeg er 35 da;) Men venter altså nr 2 i slutten av mars, og førstemann blir da 7 år i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok 2 på oss... ( i følge meg) dette er vår 1ste...

han vil ha 3/4 så vi får se:) Har blitt spådd at jeg kommer til p få fire barn, så det gjenstår å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he mannen sier det holder med 3 for da slipper han å skifte ut bilen til buss sier han=)

Men han har sakt at han ønsker seg stor familie,nå venter vi vårt første.

Så får vi se,jeg har sakt maks 4 men man vet jo aldri=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...