cecilie stolt mamma :) Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Hei. Bare lurer litt på vogn valget deres? Jeg har ikke kjøpt ennå, men er litt usikker på hva jeg skal velge.. Noen som har noen råd og gi?
go`gutten +go`jenta Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 det kommer litt an på hva du liker selv. Men jeg liker den klassiske simo vogna. den er utrolig god å trille , fin å se på, og bærebagen er lengre en på de andre vognene ,så barnet kan ligge lenger i bagen. Jeg skal bruke min fra første mann og ville ikke bytte ut den. Har kjøpt en som har farger som passer til begge kjønn. Jeg sier velg simo. De kommer på tilbud på høste... lykke til med valget
Blinkimom Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Vi har valgt teutonia Spirit S3. Falt for den ved første øyekast, og da var det gjort.. Ingen av de andre kunne måle seg. Den er helt fantastisk god å trille også, veldig lett. Lykke til med valget ja
Gjest Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 er nok simo kombivogn her også - brukte den til tulla mi, og skal bruke den denne gangen også. Har vært superfornøyd med den vogna og har ikke angret en eneste gang på det kjøpet! Lykke til med valget!
♡Linda♡ Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 jeg har kjøpt emmaljunga edge duo.. virker veldig stødig og jeg syns den er veldig tøff:o) det er også stor plass i den, så det er god plass til pose i den..gleder meg til å gå tur med den ja:oD Er en jungel der ute av vogner så lykke til, håper du finner en du blir fornøyd med..
Sognerosa Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Jeg hadde Basson duo til min første. Skal bruke den til nummer 2 også. Var veldig fornøgd med den. Den var god og romselig i bagdelen, og min lille sønn kunne bruke den lenge. Den var også god å trille. Men,men... her er det smak og behag.
Venter nr.3♡ Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Har kjøpt TROLLER KOMBI med SOFT BAG... Noen som har erfaring med den? Kjennes og ser ganske ok ut!!
Gjest Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 Jeg har bestilt emmaljunga edge duo. Svart og nøytral så jeg kan bruke den om jeg får flere barn. Den har mange praktiske funksjoner, som vendbart understell/håndtak, myggnett i skjermen. Den er fin både som sportsvogn og bagvogn. Lett å få på bagen og ta den av. Gleder meg til å få den i hus, men det er enda 5 uker til.
Lystpåentiljeg Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 Vi har tenkt å kjøpe Emmaljunga duo edge.
månefuglen og lille thea Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 Kjøpte Basson Roma på lørdag på tilbud til 3990!!!
Snupidupi Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 Har Simo duo vogn fra sist, e kjæmpe førnøyd med den, så den skal vi bruk denne gangen også... Du må jo se på dine behov førr ka du treng... kor du bor, om du har bil etc. E ikke lett å finn ut ka man skal ha i vognjungelen, æ e gla æ slepp det denne gangen... Lykke til med vognvalget
selfangerkjerringa Skrevet 28. august 2006 #12 Skrevet 28. august 2006 Se nøye på hvilke behov dere har, hvilke forhold vogna skal brukes under, og ta dere en tur på en barneutstyrsforretning for å få litt tips og råd, samt sett litt hva som fins. Her er våre erfaringer: Med førstemann hadde vi simo kombi, som vi fikk kjøpt brukt til en billig penge. Perfekt vogn Greit å kunne ta av bagen og ta med inn, siden vi bodde sånn til at vi ikke fikk inn hele vogna. Men lillejenta fikk ikke til å bruke sportsdelen, så da hun var ca 7mnd bytta vi inn vogna med ei quinny trehjuling sportsvogn (med helt nedfellbar rygg). Da bodde i vi Munchen, og det var utrolig praktisk med den lett manøvrerbare vogna. Lillejenta stortrivdes også i den. Nå derimot venter vi barn på nytt, og har flytta til et lite sted på landet. Der er det lite med busser og butikker man må inn og ut av, vi har mer behov for ei robust vogn som tåler en støyt og kan trilles i all slags vær. I det nye huset kan vi kjøre vogna rett inn i en stor og romslig entre, og er derfor ikke avhengig av at bagen er liten og lett å bære. Siden det blir januarbarn, føler jeg heller at jeg trenger størtst mulig bag for å få plass til voksiposen. Så nå har vi valgt simo duo Flott vogn, gleder meg masse til å bruke den ps: på de tre årene siden sist jeg var på vognjakt, har duovognene endret seg litt. Tidligere var det iltt tungvindt å ta bagen av og på understellet, men nå er det kommet et "klikk-system" som gjør det minst like lettvindt som kombi.
Gjest Skrevet 28. august 2006 #13 Skrevet 28. august 2006 Jeg har heller ikke kjøpt enda, men skal ha søskenvogn tror jeg. Har en tulle på snart 14 mnd, så tror vi trenger det. Hadde brio duo til henne da hun ble født. Knallfin vogn, men ville ha en lettere og mindre vogn da hun skulle over i sportsdelen, så da bytta vi til Quinny freestyle 3xl comfort. Den liker vi også utrolig godt!!! Mulig lillesøskenet tar over den, og at vi kjøper en enda lettere sportstrille til snuppa. Mange gode vogner der ute! Men den perfekte finnes visst ikke. Ingen som har ALT liksom. Min erfaring er ihvertfall at det blir litt bytting ettersom behovene endrer seg. Og fra jobben min vet jeg også at de fleste faktisk ender med å selge kombivogna da de skal over på sportsdelen, og kjøper en lettere sportsvogn, så vi anbefalte faktisk dypvogn!! Men helt enig i at du må se an behovene og ønskene dine!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 28. august 2006 #14 Skrevet 28. august 2006 jeg har lyst på teutonia eller simo, men har kun kikket på internet foreløbig. så kan jo hende jeg endrer mening, men har sett de hos andre, og syns de er flotte. liker litt robuste vogner med 4 hjul.
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 28. august 2006 #17 Skrevet 28. august 2006 Vi har kjøpt simo kombi vogn Fin nøytral grå/svartfarge og veldig god å trille. Utrolig lett å sette sammen og inn/ut i bil viktig for en kløne som meg
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 28. august 2006 #18 Skrevet 28. august 2006 Vi skal kjøpe en Simo Rival duo, i svart, med grå inni. Så på den i dag, og den har kjempe bra bag plass, og den virker god å trille og lett å legge sammen. I tillegg var den lett å legge sammen og lett å klipse av bagen fra understellet... Vi skal til sverige å sjekke prisen til helgen, og sammenligne med her i norge, så kjøper vi forhåpentligvis også til helgen... Snille bestemor skal kjøpe til barnebarnet sitt.. Ååååå, jeg gleder meg til å få vogna i hus
cecilie stolt mamma :) Skrevet 28. august 2006 Forfatter #19 Skrevet 28. august 2006 Hei jenter. Tusen takk for alle svarene, det er veldig fint og høre hva dere setter i fokus når dere skal velge vogn Skal ta meg en tur i butikken og kikke snart - men venter litt til. Blir spennende og se hvilken vogn jeg ender opp med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå