Gå til innhold

Noen som kan tipse meg om brudekjoler i store størrelser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg er ganske stor og rett og slutte grua meg før eg skulle påå kjolejakt før jul (gifta oss nyttårsafta). eg e imponert over utvalget, og ikkje minst kor proffe dei va dei som hjalp meg - på den butikkne eg va på (ii bergen) ville dei gjere meg til verdens finaste!" og eg syns sjeldene at eg sjøl ser nåkke særlig ut (snarere tvert imot), men den dagen eg gifta meg va eg faktisk ikkje så ille ;-). Lykke til!!!!

Annonse

Tro meg, finner du de rette salongene så er din str ingen problem, tror de som har spesialisert seg på store størrelser har opp til 62, de fleste andre bra salonger har din str og vel så det er, så det blir nok ingen problem for deg! :)

Jeg tror jeg har omtrent samme str og jeg har aldri følt meg så fin som jeg gjorde i fjor, ingen problem å finne kjole, det var faktisk litt stas å stå der og prøve kjoler som var ALTFOR store!

Tilogmed min bror ble imponert over resultatet, han utbrøt "jeg trodde ikke du hadde så lekker midje" :D (kjolen hadde innebygget korsett) ;)

finnes mye på nett . fant iallefall i min størrelse en gang og jeg er flere størrelser større enn deg. gå på google.com og søk på plus size bridal så burde du få opp noe. sleng på site:.no hvis du vil ha treff i norske sider (elelr søk på norske ord)

Annonse

48-50 er ikke noe problem... det var det jeg var når jeg shoppet min kjole.. de har masse kjoler de fleste steder.... og fant ut med engang hvilken kjole som oasset meg i fasong og det.

lykke til med kjolekjøp, og kos deg med planlegging.... er nygift jeg... 3 uker siden bare.. hehe

mange klemzer fra

Hvor stor skal den være da? Jeg har fått min skreddersydd og jeg skal selge den, var gravid i 4 mnd når jeg giftet meg så jeg måtte ha den litt større rundt magen :)

Gi meg en lyd hvis du er innterresert da på [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...