tupsy & tipsy Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 har siden i går ettermiddag hatt det jeg tror er kynnere, og det hele tiden.. spesielt når jeg reiser meg, og er oppe å går. noen ganger gjør de litt vondt, men som oftest kjenner jeg ikke sammentrekningene i hele tatt, magen blir plutselig bare steinhard. jeg har ikke hatt kynnere før i sv.skapet, så derfor lurer jeg på om det er kynnere..? samtidig, noen få/sjelden gang har jeg fått slike "tak" nederst i magen, mot underlivet, gjør ikke så veldig vondt, men nok til at jeg kjener de. er dette rier? vanskelig dette her!
babyboom06 Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 jeg er 29 uker på vei og har i mange uker hatt det samme. magen blir plutselig bare knall hard, men sjelden gang gjør d vondt. Har lenge lurt på hva det er for noe. er det "faslke rier" kynnere eller hva er det? ikke så behagelig når magen plutselig blir steinhard
glad_jenta Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 jeg hadde kynnere i de 3 siste mnd. jeg. så det er nok det høres det ut som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå