Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Veldig utålmodig her. Tror jeg kan vere gravid, men syns liksom jeg bør vente til TR burde komme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 På testene står det vel fra 3 dager før ikm, da med høyere % for positivt utslag jo nærmere ikm du kommer. Men så en her i sted som hadde testet positivt 6 dager (tror jeg det var) før ikm, så det er jo alltids mulig. Lenge før ikm, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg fikk negativ test 11 dager etter EL, og positiv test 13 dager etter EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 27. august 2006 #4 Del Skrevet 27. august 2006 Men fikk to streker på EL-testene allerede på dag 10 etter EL. Klødde litt etter å teste ja, he he! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine82 blir mamma til to! Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg greide ikke å vente på TR, så jeg testet 7 dager før ikm, og fikk da negativ test, men følte meg så sikker på at jeg var gravid at jeg bare MÅTTE teste igjen 2 dager senere. Følte meg litt dum som ikke greide å holde meg lenger, men nysgjærrigheten rådet. Fikk da svak positiv test...! Men positiv er positiv enten den er svak eller tydelig! Så jeg testet altså positivt 5 dager før jeg skulle hatt mensen!! Men det er jo veldig individuelt når testen slår ut. Sikrest å vente til etter man skulle hatt mensen, og billigere!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. august 2006 #6 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg testet positivt med CB digital 12 dager etter El og 2 dager før IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. august 2006 #7 Del Skrevet 28. august 2006 Hos meg slo de ut hele 5 dager før ikm med test fra hurtigtester :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå