Gå til innhold

April: hallo:)


*oline*

Anbefalte innlegg

e der någen fra sandnes så konne tenka seg å treffast å gå trilletur elle på kafe me meg og småtten :) hadde vært kjekt å trefft någen me en liden på same alder..e sjøl 24 år bur på gandal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Anemor!

 

Tror vi lå på samme avdeling. Kunne tenke meg å treffe deg jeg...Sønnen min ble født 1 dag før din. Fra Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kati passe det for deg å møtas då? og korr hen? for meg passe det ikke så godt denne uka, men en dag i neste uke kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja då må me nok venta ei goe stund..eg begynne på jobb neste uga...:( ska gå 3 uger, 1 uga feri og 1 uga t så har eg permisjon itte d igjen :) så d må nok bli i oktober då..off grue meg t å gå på jobb igjen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska du jobba igjen så tidlig? Har du tidskonto? Ska han begynne i barnehage då? Det passer jo egentlig for meg å møtes fredag dag då...hvis det passer for deg. Hadde vært veldig kjekt å sett gutten din. De er jo så jevngamle...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mannen min ska ha permisjon då, så d e han så ska ha an i 5 uger då :) ja me kan godt treffast på fredag. ka ti passe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert best å møtes på kvadrat, siden været er litt ustabilt for tiden :)Passer det for deg kl. 11.30 på kvadrat innenfor hovedinngangen (der med hennes og mauritz)?

 

Jeg er ikke helt i form i dag (forkjølet). Sender melding inn her fredag før kl 9 dersom jeg ikke kan komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Ane!

 

Vi må nok dessverre vente med å treffes til oktober. Jeg er blitt så forkjølet. Nyser i ett. Har smittet lillegutt også. Dumt, for jeg hadde veldig lyst å treffe dere...Du får bare sende inn en melding når det passer å møtes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...