*oline* Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 e der någen fra sandnes så konne tenka seg å treffast å gå trilletur elle på kafe me meg og småtten hadde vært kjekt å trefft någen me en liden på same alder..e sjøl 24 år bur på gandal
bollemie Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hei Anemor! Tror vi lå på samme avdeling. Kunne tenke meg å treffe deg jeg...Sønnen min ble født 1 dag før din. Fra Marie
*oline* Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2006 hei Marie! så kjekt me svar ja men då må me jo avtala tid då...? kor du bor?
bollemie Skrevet 29. august 2006 #4 Skrevet 29. august 2006 Går bra med oss og Bor i smeaheia i Sandnes, så vi kan jo treffes på kvadrat eller i sandnes
bollemie Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 kati passe det for deg å møtas då? og korr hen? for meg passe det ikke så godt denne uka, men en dag i neste uke kanskje
*oline* Skrevet 30. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2006 hehe ja då må me nok venta ei goe stund..eg begynne på jobb neste uga... ska gå 3 uger, 1 uga feri og 1 uga t så har eg permisjon itte d igjen så d må nok bli i oktober då..off grue meg t å gå på jobb igjen..
bollemie Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Ska du jobba igjen så tidlig? Har du tidskonto? Ska han begynne i barnehage då? Det passer jo egentlig for meg å møtes fredag dag då...hvis det passer for deg. Hadde vært veldig kjekt å sett gutten din. De er jo så jevngamle...
*oline* Skrevet 30. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2006 ja mannen min ska ha permisjon då, så d e han så ska ha an i 5 uger då ja me kan godt treffast på fredag. ka ti passe for deg?
bollemie Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Sikkert best å møtes på kvadrat, siden været er litt ustabilt for tiden :)Passer det for deg kl. 11.30 på kvadrat innenfor hovedinngangen (der med hennes og mauritz)? Jeg er ikke helt i form i dag (forkjølet). Sender melding inn her fredag før kl 9 dersom jeg ikke kan komme.
*oline* Skrevet 30. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. august 2006 ja d går heilt bra d:) okay då ska eg sjekka siå før eg går på fredag..
bollemie Skrevet 31. august 2006 #12 Skrevet 31. august 2006 Hei igjen Ane! Vi må nok dessverre vente med å treffes til oktober. Jeg er blitt så forkjølet. Nyser i ett. Har smittet lillegutt også. Dumt, for jeg hadde veldig lyst å treffe dere...Du får bare sende inn en melding når det passer å møtes
*oline* Skrevet 1. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2006 ja d ska eg gjer dere må ha god bedring! så snakkes me i oktober
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå