Gå til innhold

Er litt i tvil om årets innsats på potetmaskinen....


Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Er bare 4+4 på vei, men er redd for at det ikke sitter så godt fast enda. Kanskje en litt overdreven tanke...

 

Uansett så er det tid for å ta opp poteter snart. Og det å stå oppå potetmaskinen innebærer timesvis med ganske kraftig risting, alt fra noen få til kanskje 12 timer.

 

Vil jo hjelpe til, men er nervøs for at det skal gå galt. Er jo ikke i toppform om dagen heller. Har ikke blitt spurt enda (dem vet om spira), er ikke sikkert dem spør meg i år heller... Er det bare jeg som er overnervøs?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om spiren sitter så sitter den, og det skal MYE til for at den bare løsner... tror ikke den bare løsner, uten at noe er galt med den da...men da dør den jo enten man rister eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri vært på en potetmaskin, og det vil mest sannsynlig gå bra, men hva hvis det ikke gjør det? Man frarådes f.eks kickboksing som gir slag mot magen. Hvis du mister, uansett hva som var grunnen, kommer du kanskje til å lure på om det var din feil? Er det ikke en annen måte du kan hjelpe til på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere kommer med deres mening!

 

Er ingen traktor-berte, så da er det ikke så mange måter å hjelpe til på. Men kan jo være super-kokke de neste ukene da :)

 

Tenke, tenke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vær superkokk du, da kan du gjøre på noe i ditt tempo. De trenger jo mat, de vet at du ikke er helt i form og det er helt greit når du er gravid. Kos deg på kjøkkenet, så kan de andre få litt omsprg av deg nå (så kan du få masse igjen når du trenger det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...