Gå til innhold

hvor lenge kan vi klare å hold det skjult???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

forrige svangerskap sa vi ingenting før uke 16. og ingen hadde mistanke. er så gøy å holde på det.. pluss at ventetiden ikke virker like lang... er så leeenge om alle venter og venter..:) er nå i uke 7. sambo vil vi skal si det til alle i jula???? da vil jeg være nesten 5mnd på vei. da har jeg vel vokst litt å? men forrige svangerskap gikk jeg kun opp 11 kilo. så på 5mnd trenger jeg ikke bli sååå stor da. hm tar det som det kommer. men hvor lenge har dere klart det dere som ikke sier det tidlig????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til jul??? Det er lenge det. Skal si det neste uke vi, jeg er 5+4 i dag. Forrige gang ventet vi til jeg var passert uke 12, da var jeg helt sprekkeferdig, måtte si det til noen!! Aldri i livet klart å vente helt til jul jeg nei, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sa det når jeg var i uke 7, pga ekstrem svangerskapskvalme... Men kun til nærmeste familie, venner og noen få på jobben min... Resten fikk vente til vi var 12 uker:O)

 

Tror ikke jeg hadde greid å holdt det skjult for famile og venner i 12 uker uansett... Om det hadde gått galt så ville jeg sagt det til dem uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi går og teller ned dagene til vi kan skrike det ut med fulle lunger! Er 10+2 idag, så det er bare to uker igjen. Reiser til syden om en uke og skal være der i en uke, så når vi kommer hjem kan vi fortelle den store nyheten! Det er det første barbebarnet, og oldebarnet på både min og hans side, så dette blir stas!! ::)) Gleder oss vanvittig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. kalrte fint og vente til uke 16 sist... meeen.. det var lenge nok ja.... en ting er jo om vi klarer det. men magen vokser jo også. kan ikke skjule det til evig tid. hehe. men dte finnes jo de som går gravid i 9mnd og ikke vet det selv en gang...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss den helgen jeg når 12 fulle uker, så da er nok nyheten spredd :-) Har tenkt å fortelle søsken og foreldre på forhånd, har foreløpig bare sagt det til min forlover og hans bror med kone. Det siste fordi vi ikke ser dem før bryllupet, og det første fordi jeg ville avverge utdrikningslag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde heller ALDRI klart å vente SÅ lenge! vi foretalte det til familien i helg, jeg er 8 uker på vei...Allerede har noen venninner begynt å skjønt det etter som at jeg ikke lenger vil eller kan være med på fest o.l av ulike grunner..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...