Anne-B. Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Hvor? .no eller .dk eller hva? Jeg får ikke opp noe, og husker ikke hvor det var jeg så riktig adresse!
Gjest Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 babyornot.dk Her er mye billig og bra, er kjempefornøyd med el-strimelene derifra i hvertfall. Rask levring også. Bare husk at bestiller du for over 200 kr så må du betale toll.
Anne-B. Skrevet 27. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2006 Ok, tackar. Tester man for EL samme dag som man skal ha det? Hmm, det er vel lagt ved anvisning, tenker jeg. Jeg er litt interessert i å finne ut når EL kommer i gang, nettopp slutta på pillen.
Gjest Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Nei, du bør begynne endel dager før. El kommer ikke alltid på den dagen man først tror og de slår ut 12-48 timer FØR el faktisk inntreffer :-) Det står utfyllende bruksanvisning ja, men husk at dersom du bruker strips, så kan det hende at testen er positiv enda teststreken ikke er like sterk som kontrollstreken enda det står at den skal være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå