Gå til innhold

Besteforeldre


engajente

Anbefalte innlegg

Hei

Vil bare dele en liten koselig historie med dere, sambo og jeg bestemte at i dag var dagen kommet for å fortelle nyheten til di kommene besteforeldre. (er 8 uker påvei) Min mamma ble bare kjempeglad og sa hun visste det var det jeg jeg kom for da jeg litt tidligere på dagen fortale at vi kom på besøk, fadern derimot var stille og var mer bekymter over at jeg kunne komme til å ta meg en løpetur i skogen, noe han mente var farlig........ noen timer etter besøket derimot da jeg ringte mamma, fortale hun at han var gått "gal" bestemt at han skulle kjøpe barnevogn, har startet fond(ti kroner i uke til barnet er 18) samt at jeg måtte passe på å føde en dag han ikke hadde vakt så han kunne komme med en gang :) Pappaer er bare helt utrolige..... Det andre sett besteforeldre er i kjellern og leter etter barneseng..... tror jeg.... :) var helt i hundre de å. Ha en strålende uke. *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så morsomt!! Våre foreldre ble også veldig glad, min mor sa også at hun visste det, hun hadde hatt en følelse av at jeg var gravid i flere uker... Veldig rart det der, hun "visste" det med datteren min også, tror noen mødre/døtre merker slikt...

Ha en strålende uke du også!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekkt!! :)

 

Jeg gleder meg sånn til å dele nyheten med foreldrene mine jeg og! Har helst lyst til å si det nå, men vi har bestemt oss for å venta til månedskiftet okt/nov. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid (1 uke siden), og trur jeg er sånn ca i uke 5 - 6, så det er litt tidlig enda. Dette er min første, og det blir det første barnebarnet til foreldrene mine, og den 2. til svigerforeldrene mine.

 

Men det er sånn som dere sier, at mødre legger fort merke til det når en er gravid, svigermoren min merker det med de aller fleste, så derfor har jeg lyst til å si det før hun finner ut og spør meg.. hehe.. Hun merker en "gnist" sier hun. Lure på om eg har den gnisten?! Hvis det er å gå rundt å smile hele tiden og være i sine egne tanker, så har eg den :)

 

Vi får se hvor lenge vi klarer å vente.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - vi fortalte det til mine foreldre og to søstre samtidig. Det var to uker etter at vi kom hjem fra bryllupsreise - og de ble kjempe overrasket. Mannen min var skikkelig rastløs, gikk frem og tilbake på golvetmed et stort smil rundt munnen. Han mente at jeg burde si det til min egen familie. Søstrene mine trodde at han var rastløs fordi han ville ut på byen - det var fredag kveld - og sa at de gjerne ville være med ham. Stor overraskelse da jeg fortalte hvorfor han ikke greide å slå seg til ro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...