Gå til innhold

har ingen symptomer!!!!!!!!!!


JANNE-F

Anbefalte innlegg

jeg er 7+0på vei og har ingen symptomer er bare litt øm i puppene mine, syns det er litt merkelig, er nervøs for at det er noe galt, er det noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Hadde det sånn med nr 1. Skjønte ikke jeg var gravid før i uke 13. Fikk mens også da.'

Kjempe dårlig med nr to og nå med nr 3.

Vær lykkelig du slepper kvalme og trøtthet. Det er nemlig utrolig utmattene.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller ingen symptomer med første. Bare ømme bryster, de begynte vel å bli øm en ukes tid før jeg skulle hatt mensen, men den kom jo ikke... :)

Fikk et svimleanfall når jeg var ca. 16 uker på vei, tror jeg. Fikk plutselig følelsen av at jeg skulle besvime, men det gikk bra!

Så ingenting å bekymre seg over! Nyt det å ikke være kvalm, ihvertfall.

Så heldig er ikke jeg denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..

 

Veit hvordn du har det.. Har plutselig mistet en del symptomer og er engstelig for det..( 8+2 uker) men alle disse erfarne og snille damene her inne sier at det er normalt, og alt er så individuelt, så jeg tror vi kan roe oss litt ned..!!!:) men det er lettere sagt enn gjort.

 

Fytti katta jeg er glad når det har gått 4 månder. kanskje man kan slappe LITT av da??

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så hardt angrepet jeg heller, har ømme pupper og det er vel alt. Blir en ørliten grande kvalm utpå kvelden og på morgenen før jeg får i meg mat... men ikke noe å si noe på... reiner med at alt er bra hos babissen:) Har mamma det bra, har babisen det bra er det vel noe som heter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jo, men etter 4 mnd kommer lyskestrekken og så lurer man på om det var et spark eller ikke og burde h*n ikke sparke nå? Hvorfor har jeg ikke kjent noe? ÅÅåå, ingen klær som passer... Det er rart å ha sex.. ;) neida, bare tuller litt nå... :) Hver tid har sin sjarm! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 7+0, og merker ingenting... Har tidligere hatt litt stikkinger i magen og vært litt kvalm, men nå - ikkeno`... Har det helt topp ! :)

Jeg lever nå i den troen at så lenge jeg ikke blør er alt bra - så jeg bare nyter dagene uten kvalme ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...