Gå til innhold

Jeg er så lei!!!

turbomamma til 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere.

Her kommer et litt klagete innlegg fra en som virkelig begynner å bli lei av å være gravid. Nå vil jeg at babyen skal komme ut sånn at jeg får hilse på min lille attpåskatt og kanskje bli mer normal i kroppen igjen.

Ryggen verker, bekkenet verker, og i perioder verker også venstre hofte/ben. Jeg går som en vraltende gås, jeg sliter med å snu meg om natten og kommer nesten ikke ut av sengen. Har krykker som jeg stavrer meg ut på badet med. Føler at jeg må tisse hele tiden, og så kommer det kanskje 0,2 dl. (har ikke målt altså). Halsbrannen herjer, det føles som det kommer i bølger. Den siste uken nå har det bare blitt ekstremt ille. Føler at jeg får halsbrann av alt og ingenting. Vet at jeg har streptokokk B og er selvfølgelig litt bekymret av den grunn, men føler at Rikshospitalet (hvor jeg skal føde) har god kontroll på det nå. Kroppen er så full av hormoner at jeg begynner å grine for (nesten) ingenting. Videre er jeg utålmodig med de to gutta mine og føler at lunten er altfor kort. Jeg tror samboeren min gleder seg nesten like mye til at babyen kommer som jeg i håp om at jeg blir mer normal igjen i humøret.

Det eneste som er positivt er at jeg har menstermin IDAG og ultralyd termin på tirsdag. SÅ NÅ MÅ DET JO SKJE SNART. Kanskje inatt???

Beklager all klagingen, men jeg måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!!

Skjønner deg godt jeg...og bare bra å få klaget litt. Har ennå noen uker igjen jeg (ca 6 uker til ks), men plagene er der..bekkenvondt og halsbrannen herjer helt forferdelig om dagen:-/

Men,...nå er du jo så nær da...kanskje det skjedde noe i natt..??.Uansett, bare snakk om dager til du får treffe din lille.-)) Da vil jo alle plager og vondter være glemt!

Oppmuntringshilsen fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...