Gå til innhold

LENGE BORTE FRA BIM NÅ JEG..hele mange timer:) hehe..forbanna drittmaskin

Anbefalte innlegg

Nå har jeg brukt 3 forskjellige cd'r for å fikse maskina..ekke lett gitt...systemoppretting, systemreperasjon system mæ midt i rævva...

ble til at jeg tilbake stillte systemet til en tidligere dato...håper det fikser seg nå da...trege dumme maskina:.hehe

åssen er det med alle her inne nå da?

klem

Fortsetter under...

hehe..det OG!...det renner jo som en foss...har aldri i hele mitt liv bytta så mange bind på en dag...håpløst....SVART bukse er ett must..tør ikke annet jo...gruer meg til skolen i morgen...fly på do i ett sett iforlesninger er IKKE gøy..hehe

åssen er det med deg ?

Her er trusa like tørr. Ikke noe spott eller TR. Blir litt frustrert. Jeg testa jo neg i morges og trodde IKM var 25.,fredag. Så mulig at syklusen har forandra seg etter at jeg tok ut kobberspiralen. Hadde aldri trodd den kunne påvirke syklusen. Det er jo ikke hormoner i den. Men...

Skjønner du må ha sorte bukser ja. Jeg er også sånn når blodet først kommer. Håpløse greier.

hehe...Håper ikke du får en 52 dagers syklus da..sånn som meg....:S det var jævli det....men overlever jo det meste..hehe...

Men spiralen kan vel påvirke syklusen den og?..i tillegg til stress og mas....Tanken er nok tror jeg...

jepp...eirin the foss skal jeg kalle meg nå....

Annonse

:) snakker du om meg eller deg eller begge to? hehe...håper på siste jeg da....VIL BLI GRAVID NÅ! 4 mnd er MER ENN LENGE NOK Å PRØVE TAKK!..hehe...det mener jeg altså....føler virkelig med dem som sliter i 2 år og slikt...huffameg....

D værste er pms plagene etter pilleslutt...de er jo ett helvete uten like...kjefter og smeller..du skal se blåflekken på handa mi nå..JEG TULLER IKKE ....jeg smelte til bordet i sted...med knyttneven..d var den eller datan i gulvet..og i med at jeg ikke har forsikring på datan så....gud så sint jeg var.....så¨begynte 3 wishes på tv norge og da grein jeg i 3 kvarter....sukk ekke lett

Jeg tenkte egentlig på deg da. Men selvfølgelig vil jeg gjerne ha pos test sjøl også. Gjerne denne PP. Men det er vel for mye forlangt. Lo da jeg leste om da du slo hånda i bordet. Så meg for deg. he he Sikkert pga pillene at du ikke har fått regelmessig mens? Ingen har 52 dagers syklus som normalt?? Blir vanskelig å beregne el da. Må kjøpe fem el-tester for å finne el-dagen...? Stakkar deg. -Jeg sitter her med vondt i magen og har løs avføring (beklager ærligheten), så TR kommer nok. Hun liker bare å terge. Drittante.Møkkatante. Du må ha dataen i orden ihvertfall, ellers så blir du ihvertfall gal. Jeg ser på TVN jeg nå. Synske oppklarer forsvinninger.

:) hehe..snillt av deg:) Håper du får positiv test da! LOV Å HÅPE VEIT DU..hver mnd kommer jeg til å håpe....

Ja handa er kjempevond nå..og sambo lo rått av meg..."det er ikke noe synd i deg"..DU SKAL VÆRE GLAD DU IKKE ER JENTE DU...ropte jeg til han..og da ble han sint da..for han hadde jo egne plager..NEVN EN PLAGE DU HAR SOM JEG IKKE HAR...sa jeg...da ble det stille gitt....

nei håper virkelig ingen har 52 dagers sykluser til normalt..får jeg d så dør jeg....hehe..eller alternativt kontakter legen.... jeg brukte 20 el tester jeg...uten å finne el...el kom jo som sagt på dag 35 eller 36....(merka på det på el slim og 16 dager etter kom tanta)

jeg har diare jeg og...renner begge veier....lever på dopapir..er lov å være ærlig og jeg SKJEMMES IKKE! ...hehe...

ja datan må jeg ha i orden..er jo avhengig av BIM JO..hehe....liker ikke synske folk jeg..skremmer meg gjør dem..og vet ikke om jeg vil vite min egen fremtid...vil du?

Har vært inne på DIB sine spå/horoskop. Der ble jeg spådd spire i november med gutt. Jeg ble også spådd 5 unger. Jeg er 34 år og har to. Herregud, når skal jeg nå det? Jeg ble også spådd maaaaange år med min sambo og påbygg på huset til sommeren. Sikkert mye tull, men spennende.

Jeg og har vært inne der og ble spådd i november...men det er JO ALT FOR LENGE TIL..¨så velger å ikke tro på dem gitt...:) hehe...

og lurer på hun så ei jente..men mulig jeg husker feil....vært koslig med jente ihvertfall:)

hehe...spennende nok

Annonse

Synes TR kan komme nå om jeg ikke er gravid. Blir bare så lenge å vente på ny telling hvis hun ikke kommer snart. Men håper i det lengste at hun holder seg vekke pga hybelboer selvf.

Skal du tidlig opp i mårra? Det skal jeg. Må opp kvart på sju. Begynner på jobb kvart over åtte, men liker å ta en kopp kaffe før klokka ringer inn på skolen. Og greit å spise frokost uten å stresse. Jeg er ingen mårrafuggel, men har vent meg til å opp litt før sju. Da sitter hele fammen og spiser frokost. Du venter nr en, er det ikke sånn? Er du født i 85?

ehh...som sagt..husk 52 DAGER!..hhehe..hvilken dag er du på?

Må opp kl 7 i første omgang..kjøre sambo til jobb for jeg trenger bil :) forelesningene derimot begynner 12.30..så legger meg nok i mellom der tenker jeg!

Er ikke mårrafug l jeg...skikkelig b menneske...:) har jg alltid vært..så kommer til å slite med baby..hehe....men men ordner seg!

Venter nr 1 ja..eller d vil si venter på å få nr 1 i magen..hihi.....førdt i 85 ja...21 år du da? 34 år?

klem

Ja jeg er 72 modell. 34 år. Er i praksis på småskolen. Prøver å få fagbrev som barne-og ungdomsarb.

Jeg er på (hvis vi teller spottedagen som nr 0) 31 dagen. Med din tellemåte nr 32. jeg vet at du hadde 52 dagers. (Vent litt må lese mitt forrige innlegg...)

:) oki....skjønner..spennende med praksis der da?......

:) 31 dager er jo ikke så ille da..håper tanta ikke kommer da...eller at a kommer så fort som mulig:D

Lagt deg du nå sikkert?

Venter du første du da?

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...