Turbogulle *høygravid* Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Må først få skryte litt av deg, ser du er veldi flink å svare her inne og syns du virker veldi fornuftig. Du har spådd meg før ang kjønn, men lurte litt på om du kunne se litt på hvordan svangerskapet vil gå og evt fødsel. Blir dette et rolig barn , får du kjønnet veldi sterkt inn? termin 010107 eg 181274
nattinatt Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Hallo Får veldig positivt inn på svangerskap,og fødsel.DEt vil gå veldig fint.Det kan sjå ut som at den lille blir litt urolig,kanskje litt om kvelden.Men ta det med ei klype salt,alt er fint med den lille.Og litt skriker de vel alle små.Var det jente eg fekk inn på deg sist??Klem
Turbogulle *høygravid* Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2006 tusen takk skal du ha, en blir alltid litt bekymret hvordan det vil gå , sikkert alderen:o) det var jente du fekk inn, ja. Føler du det enda? har drømt selv att det blir jente, men det trenger jo ikke stemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå