Gå til innhold

Trillevogn til syden og shopping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en trille til babis som blir 7 mnd når vi skal til syden, da jeg ikke vil risikere å ødelegge vår duovogn på flyturen. Hva anbefaler dere? Tenker på en lett trille som det går ann å legge tilbake ryggen helt eller delvis på og som har kalesje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia Timmy. Den har ordenltlige hjul, ikke harde plasthjul som de vanlige trillene. Den er lang i ryggen, og kan legges flatt.

De selges også på Finn.

Evt. Troller Shopper fra Rudo.

Ville ihvertfall styrt unna de vognene med små plast hjul, for de er både ubehagelige å kjøre, og ligge i. Siden babyen din er så liten, så blir det jo en del soving...

Skrevet

Hvor mye koster en teutonia timmy ny da? Jeg tror jeg vet hva du mener med sånne små plasthjul....

Er Rudo en butikk i Oslo? Sender de varer?

Skrevet

Rudo er en butikk i Oslo, men også en nettbutikk. www.rudo.no

Timmyen koster rundt 1900 kr. Men billigere brukt da.

Fordelen med å kjøpe timmy, er at da har du en solid trille til senere når duo vogna blir for stor og tung.

Skrevet

Når duovogna blir for stor og tung har jeg egentlig lyst på en trehjuling....

Skrevet

OK. Da kan du jo evt selge timmyen da....:-)

Og maclaren trillene er jo minst like dyre som Timmy + at de har sånne dritthjul.

Men ikke på et kjøpesenter eller i byen er maclaren super. Alt til sitt bruk liksom. Vi hadde med sportsvogna når vi reise til syden. ikke noe problem det.

Skrevet

Skulle hatt mase masse penger så kunne jeg kjlpt både en timmy e.l., en quinny, en enda mer sporty joggevogn..... ja, jeg tror faktisk jeg kunne nøyd meg med de tre pluss den fine (men sannsynligvis etterhvert litt tunge) brio duovogna mi..... hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...