Gå til innhold

Noen som vet????

Pippi Rullegardin, termin0809

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da er det kun 12 dager igjen til termin, og for å si det mildt er jeg lei av å gå rundt som en vannbøffel. Samboeren min var hjemme i helga, slik at vi hadde masse sex for å se om det kunne hjelpe. Etter som at samboeren min jobber på en annen kant av landet, har ha nå tatt flyet å her sitter jeg hjemme alene med mensmurringer. Er det et tegn på fødsel? Håper det ikke skjer noe før i morgen, etter som at det ikke går noe fly på natta slik at min kjære ikke kommer seg hjem. Litt nervøs jeg nå:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

murringer er veldig vanlig å ha på slutten.. har hatt det mer eller mindre i en måned, og desverre så befinner babyen seg ennå INNI magen.. Så du kan sikkert ta det med ro..men igjen, aldri si aldri =)

Skrevet

Det kan bare være kynnere, livmora som forbereder seg til fødselen. Men dersom det vedvarer og tiltar i styrke ville jeg jo tro at det kan være rier som har begynt. Du må nok gi det litt mere tid før man kan vite dette. Jeg skjønner godt at du er nervøs og bekymret for at sambo ikke skal rekke hjem. Litt ubehagelig å være helt alene når noe slikt skjer. Men trøst deg med at dersom det er riene som har begynt vil det sannsynligvis ikke komme noe barn før på dagen i morgen, tidligst! Lykke til! Jeg er i uke 36 og har begynt å vente jeg også nå.

Skrevet

hmm mensmurringer som kommer og går hele dagen eller bare når du ligger? jeg hadde mensmurringer når jeg lå i mange uker før fødselen.men to dager før babyn kom så hadde jeg mensmurringer som kom å gikk hele dagene,maserier kalles det.

Skrevet

så heldige dere er som vet hva mensmurringer er osv nå når dere er gravide, har selv aldri hatt plager med mensen. Ikke mens smerter og ikke murringer eller noe slikt som beskrives i alle bøker osvi forbindelse med rier og evt fødsel osv... sukksukk... skulle faktisk ønske eg visste det... har hatt rier, uten smerter, kun stramninger ret og slett.. ble stoppet.. snufs... blir ikke det samme da, det å vite når det setter igng..:( heldige dere er!!!!

Skrevet

til mamma_85: det er liksom strålinger som går nedover lårene å nederst i magen.du kjenner det tydlig!! å hvis riene dine blir slik så blir det vondere å vondere,til slutt så har du vondt samme hva du gjør.klarer ikke å røre deg eller noe.

Skrevet

harhatt noen ilninger nedover på innsiden av høyre lår, men det har vært når ungen har styrt på. "slått" etc i siden.. skjønner?

slike du mener?

Skrevet

kan tenkes.er modning det da,så det er jo ett godt tegn,selv om det ikke er så behagelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...