Gå til innhold

da tror jeg at jeg har hatt el

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dager fortidlig...på dag 14 istedet for 18, deilig. Testen var jo positiv igår og idag tidlig ettermiddag, men er nå negativ, og har hatt el vondt i flere timer og er hunørsyk, skal bli spennende å se om tempen har stegeyt imorra. Hadde sex igår og idag, men ikke ellers i syklusen hittill... tror vi likevel har god sjangse :-) Uansett deilig å slippe 4 dager av ikm :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sant! :-) Håper virkelig du får klaff nå da, det fortjener du virkelig!!!!

Skrevet

Krysser det som krysses kan!!!!!!!!!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Håper virkelig det klaffer for deg nå Kirsty, for det er jammen på tide!

Krysser det som krysses kan!!

Masse klemmer fra meg

Skrevet

:) LYKKE TIL!..ha masse sengekos nå skal den sitte! Det må jo være din tur nå..og MIN TUR neste mnd;) hehe..bare jeg slipper å blø som ett slaktet dyr snart så

hehehe

Skrevet

Takk for det jenter :-)

Skrevet

krysser alt jeg har og håper dere får kryss selv :)

du fortjener jo å få til dette etter såååå lenge å vente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...