kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 4 dager fortidlig...på dag 14 istedet for 18, deilig. Testen var jo positiv igår og idag tidlig ettermiddag, men er nå negativ, og har hatt el vondt i flere timer og er hunørsyk, skal bli spennende å se om tempen har stegeyt imorra. Hadde sex igår og idag, men ikke ellers i syklusen hittill... tror vi likevel har god sjangse :-) Uansett deilig å slippe 4 dager av ikm :-)
Gjest Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Ikke sant! :-) Håper virkelig du får klaff nå da, det fortjener du virkelig!!!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Krysser det som krysses kan!!!!!!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
MaybeMe? Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Håper virkelig det klaffer for deg nå Kirsty, for det er jammen på tide! Krysser det som krysses kan!! Masse klemmer fra meg
Sussa85 - snart 2? Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 LYKKE TIL!..ha masse sengekos nå skal den sitte! Det må jo være din tur nå..og MIN TUR neste mnd;) hehe..bare jeg slipper å blø som ett slaktet dyr snart så hehehe
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2006 Takk for det jenter :-)
*We68* Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 krysser alt jeg har og håper dere får kryss selv du fortjener jo å få til dette etter såååå lenge å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå