Gå til innhold

Ang sexlivet.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere et normalt sexliv nå? Jeg innbiller meg at jeg ikke kan ha sex, nå....Tenker at det kanskje kan føre til SA. Andre som ikke tør ha sex? Er det større sjanse for SA ved samleie? Kan han "gå helt inn" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ingen problemer med sex når man er gravid, det er IKKE farlig!! (så lenge graviditeten er normal, noe de aller fleste av oss har:))

 

selv så er jeg liksom ikke så gira på sex for øyeblikket... er sliten om kveldene... men prøver iallefall å få det til ca en gang i uker om ikke 2 for samb sin skuld;) Selv om mine luster ikke akkurat er på topp så har jo han sine behov;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. samme her.. jeg har ikke noe lyst til å ha sex... helt skutt om kveldene... mer lyst om morgen, men vanskelig med ei lita tulle på 3 1/2 år som gjerne har kommet opp i senga til mamma og pappa i løpet av natten..

 

jeg er 6+4, så jeg håper dette gir seg litt utover her... kan ikke gå i åtte mnd uten sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje lyst i d heile tatt, e 5+4... Tenka heile tia på at d vokse en baby i magen min.

 

Men må jo tenke på mannen min, e jo tross alt nygift no, og på bryllupsreisa gjorde vi d jo fleire ganga om dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mista 2 ganger før og denne gangen er jeg veldig redd og er forsiktig med alt. har kun hatt sex 2 ganger på ca 5 uker. jeg tør ikke sellom det sies at det ikke er farlig. har ikke så mye lyst heller. heldivis så er min sambo veldig forståelsefull og sier at dette må jeg styre og ta i mitt tempo, han forstår meg sier han og om han må vente til risikomåndene er over så gjør han gjerne det. han er litt skeptisk selv sier han. han har ønsket seg barn i mange år og er like redd som meg for at jeg skal miste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jo ikke være farlig med sex!

Men her har vi ikke hatt samleie etter spira ble laga. Vet at slimhinnene mine er utrulig skjøre og at jeg mest sannsynlig kommer til å blø litt, så har fått ei sperre for å prøve :(

Men må ta meg sammen for det er jo ikke bra for forholdet å ha 9 måneders sølibat, er jo heller ikke slik at jeg ikke har lyst på han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er jo supert det! Så lenge jeg ikke er for trøtt er det helt supert. Det hjelper jo litt på lysten hans at puppene mine har fått enorm størrelse + at han føler litt som supermann siden jeg ble gravid på første forsøk + at vi er temmelig nygifte. Og jeg tenner jo på at han tenner på meg, så da er jo alt bare velstand.

 

Og han har lest i ei bok at min orgasme kjennes som massasje for babyen.. Selvsagt vil vi jo det beste for babyen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...