elly belly Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Hurra, jeg og sambis skal ikke gjennom ny egguthenting denne runden fordi vi kan klare å bli gravide på naturmetoden. Legen min kaller det en "stimu-behandling" og den innebærer kun at jeg skal gå på lav dose Menopur og så skal jeg på ul om 11 dager for å se hvor godt folliklene har utviklet seg. Så får vi ev. justere fra der. Han sier også at jeg har veldig lett for å bli gravid og at oddsene er gode... :-) Og i tillegg har jeg fullført mine to sykluser etter MA så i kveld begynte jeg å stikke! :-) Er veeeeldig fornøyd med utfallet av alt, så nå er det bare å vente å se om det går. Det blir mindre pes enn egguthenting og det får gå sin naturlige gang liksom. Denne behandlingen teller ikke som et forsøk, så vi har fortsatt to IVF forsøk igjen om alt skulle mislykkes. Vi kan også gjøre slike mange stimu-sykluser på rappen, så vi føler oss ganske trygge i forhold til å klare å lykkes før eller siden. Gjerne FØR! ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6092580-naturmetoden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå