Gå til innhold

Drømmer dere rart?


en liten i magen

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg drømmer det samme hver kveld nesten, så merkelig, har nesten aldri husket drømmene mine før. Er liksom to temaer jeg bytter på å drømme om: ) Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg drømmer og mye rart... det rareste var vel da jeg drømte at jeg fikk en baby, men det var vist den samme babyen som venninda mi hadde... så vi måtte dele... merkelig... men i drømmeland så blir jo alt så naturlig... hihi

 

ellers så drømer jeg at babyen kommer nå, og da blir d jo krise for jeg har jo ikke kjøpt noe utstyr ennda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har også mange rare drømmer... Snakker også mer i søvne...

 

Har lest at grunnen til dette er at når du er gavid kan du ofte sove lettere og derfor huske drømmene bedre..

 

Sambo synes det er litt underholdene og høre om nattens drømmer:O) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at en mann i bygda, som for øvrig på ordentlig er en slektning av samboeren, er veldig trivelig og kan alt om paraboler. Han skulle ta ultralyd på meg. Vi var i huset til en venninne av meg og jeg satt i en stol. Mannen kunne ikke se noe på ultralyden og mente det var utstyret det var noe galt med...:)

 

I natt hadde jeg en herlig drøm om at jeg svømte med delfiner..Kanskje for at jeg har delfiner som bakgrunn på datamaskinen..men det er uansett e drøm jeg har: svømme med delfiner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at jeg satt foran datamaskinen. Var inne her på barn i magen. Plutselig kom det opp et innlegg med overskrift: "Mamma fikk sjokk; jeg har fått dinosaurånde!"

 

Skjønte ingenting, jeg:-) Fy så tullete, kunne aldri ha funnet på noe sånt hvis jeg hadde vært våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømmer ikke rarere, men mere! Er jo rent sliten når jeg våkner opp og tenker på alt jeg har drømt. :-) Har reagert på dette, og syns det er morsomt å se at andre også har påvirket drømmemønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer helt eksterme drømmer..

I natt fløy jeg i hangglider, fant en Jesus-statue lik den i Rio i skogen bak huset til foreldrene mine og kjørte råfort med båt rett opp på stranda.. Var på EKTE skattejakt i en veldig spesiell barnehage og masse annet dramatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer ekstremt mye fortiden. Det er i grunnen alt mulig, men en del om det jeg har lest, sett på tv eller andre ting som har skjedd i løpet av dagen. I tillegg sover jeg kjempelett, vanligvis kunne man revet ned huset uten at jeg hadde våknet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Helt sinnsyke drømmer!

Sånn som i natt: Da var jeg på middag med Paris Hilton(!) Synes ikke noe særlig om henne bare så det er sagt..), men midt i middagen strømmet det inn kattunger! De var over alt, og vi måtte sitte helt stille, så de ikke skulle se oss, for da kunne de angripe.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte faktisk om dette forumet (kanskje jeg er her inne litt for mye, he he) Drømte at ene overskriften var: Mannen min tisser på seg når det går for han???? SYKT!!! Høres uansett meget delikat ut: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...

Jeg drømte i natt at jeg skulle opereres i halsen for et eller annet. Operasjonen skulle fåregå i samfunnshuset i bygda. Da jeg var ferdig ble jeg trillet på do. Der hadde jeg blødd litt og kom jo på at SHit jeg hadde glemt å fortelle legen at jeg var gravid, og jeg som hadde vært i narkose.

Jeg løp til legen å fortalte dette. Han sa bare at det var ikke hans skyld at jeg ikke hadde sagt ifra, men at det sikkert kom til å gå bra.. Huff det var skummelt altså!

 

Drømte også im dette forumet her.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...