tingeling81 Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Kan ein ete fetaost når ein er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
septermor Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 har aldri hørt at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 så lenge den er pastaurisert(eller hva det nå heter) så tror ikke jeg d skal være noe problem:) men d skal stå utenpå om den er det eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 27. august 2006 #4 Del Skrevet 27. august 2006 Lurte på det samme her en kveld. På glasset vårt stod det ikke noe på glasset om det var pasteurisert eller ikke, så jeg holder meg unna inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg har spist fetaost; det sto på glasset at den var laget av pasteurisert melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå