Maba85 Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Dette er min historie om Lille Oliver som ble født 25/8-06, kl. 10 32. Han hadde ligget inne i min mage i 28 uker. Han veide 1080 gram og var 36 cm lang, Oliver var desverre ikke i live når han ble født. Vi hadde fått konstantert på onsdag den 23/8 at Oliver ikke levde lenger. Jeg hadde ikke kjent spark fra han hele tirsdagen og var veldig engstelig, jeg følte på meg at noe var veldig veldig galt og vi dro til Bærum sykehus på onsdag morgen. Da levde ikke Oliver i min mage lenger. Vi valgte å dra hjem, for så å komme igjen neste dag for å sette igang fødselen. Når vi kom tilbake på torsdagen, fikk vi kjempe god informasjon om hva som skulle skje, og fødselen ble startet. 24 og en halv time senere var Oliver født, helt uten smerte. Oliver var en perfekt liten baby, jordmoren sa at navle strengen var veldig veldig tvunnet, så mest sannsynelig har ikke Oliver fått nok oksygen. Ville bare fortelle hva som hadde skjedd, og ønsker alle her lykke til med sine små.
Fjerdemann på vei Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Huff, så forferdelig trist:( Jeg føler virkelig med deg (Og faren) Det er fryktelig lite jeg kan si, så jeg vil bare sende deg en god trøsteklem!
Gjest Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Så frykteli trist:( Så de noe om hvorfor han hadde fått forlite oksygen? jeg håper dere kommer gjennom dette på en god måte, for slikt er ikke lett. Lykke til videre
ingru Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Dette var trist lesning... Mangen tanker til dere fra meg...
RosaPåBall Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Kondolerer så mye. Ord strekker ikke til. Ta vare på hverandre.
mamman_til_Noah_&_veslegutt! Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 nå renner tårene mine... dette var ufattelig trist å høre. syns det er vanskelig å finne på noe trøstende å si til deg. vil bare sende deg en stor god klem. forferdelig ille at du må gå igjennom dette. forstår at det er utrolig tøft. jeg lover å tenke masse på din oliver. mange klemmer fra
Gjest Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Mine tanker går til dere nå.Dette var fryktelig trist å lese.Håper dere finner styrke i hverandre til å komme videre i sorgen.Kondolerer så mye og sender dere mine beste ønsker for fremtiden.Lykke til med begravelsen og tiden som nå kommer etter på. Vennlig hilsen Hege.
Rosaglede Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 Helt forferdelig å få en slik beskjed... Ta vare på hverandre... Mange klemmer til dere.... Ufattelig at man skal oppleve slikt...
Mamman til AM&JS Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 Helt tragisk å høre...uff..finnes ikke ord!
Lystpåentiljeg Skrevet 27. august 2006 #10 Skrevet 27. august 2006 Dette var helt forferdelig.. jeg har ikke ord. Ønsker bare i gi min medfølelse i den tøffe tiden.
4skatter Skrevet 27. august 2006 #11 Skrevet 27. august 2006 Ja, nå bare strømmet tårene... Kondolerer mye og ta godt vare på dere selv... Og lykke til videre... Stor klem til dere
guttemamman:) Skrevet 27. august 2006 #12 Skrevet 27. august 2006 Dette var ikke noe greit å lese.....Masse gode tanker til dere, ta vare på hverandre i tiden fremover.. Varm klem fra sørlandet.
lillegull80 Skrevet 27. august 2006 #13 Skrevet 27. august 2006 Uff så utrolig trist å lese!!!! Jeg føler virkelig med deg/dere. Ord betyr ikke mye i en slik situasjon så jeg sender dere bare en KJEMPEklem og føler med dere. Håper dere finner støtte og styrke i hverandre og kommer dere videre... Kan jeg få spørre om du ante at noe var galt før du bare plutselig ikke kjente liv? Vokste Oliver etter målene og var alt bra på alle kontroller?
Hemmeline Skrevet 27. august 2006 #14 Skrevet 27. august 2006 Det er så mye man føler at man skulle ha sagt eller gjort for å trøste, men du skal vite at du har min dypeste medfølelse. I slike stunder er det vanskelig å finne ord. Vil ihvertfall du skal vite at jeg tenker på dere...
Maba85 Skrevet 27. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 27. august 2006 alt var så perfekt, han vokste etter målene. Og var akkurat rundt målene som han burde når han ble født. Har hatt et helt ukomplisert svangerskap uten plager.... Jordmor fortalte at på Bærum sykehus skjer det kanskje 5 ganger i løpet av et år, akkurat som krybbedød inne i magen... så værsåsnill og ikke bli engstelige.. Vi har bare hatt veldig veldig uflaks... Men får vite mer om to uker når alle prøver er ferdige...
white.rose Skrevet 27. august 2006 #16 Skrevet 27. august 2006 Huff å huff.. dette var altså så trist... jeg er faktisk på gråten nå .... Huff.. det må ha vert forferdelig vanskelig for dere... jeg kan ikke forestille meg hva dere har gått gjennom.. men huff kondolerer så inderlig mye og håper at om dere skal prøve på ny at alt går fint. Jeg ble litt urolig nå... du var i uke 28 og jeg er i 22.... Men men man kan jo ikke bestemme om slikt skal skje eller ikke... Huff... *mange trøste klemmer fra meg*
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 27. august 2006 #17 Skrevet 27. august 2006 Min søster har gått gjennom AKKURAT det samme. Hos henne var det en liten jente født i uke 29, men som sluttet å puste i morsliv en dag før noe ble oppdaget. Perfekt liten jente. Navlestrengen hadde tvunnet seg 2 ganger om halsen på den lille..Helt tragisk når så små går bort. Ord strekker ikke til, jeg får gråten i halsen når jeg leser innlegget ditt.. Ta vare på hverandre. Stor trøsteklem ******
gullemulle Skrevet 27. august 2006 #18 Skrevet 27. august 2006 Kjære deg. Dette var vond lesing... Ord blir fattige når slikt skjer. Eg mista ei lita jente i veke 24 i fjor sommer, og veit desverre litt for masse om dette. Ta vare på deg sjølv, bruk alle rundt deg, fortell historien til alle som vil høyre - det var min gode erfaring.. Det er ein heilt forferdelig opplevelse som ein har bruk for å sette ord på, og fortelle i detalj. Håper du får meir svar når prøveresultatene kjem, slik at du ikkje sitter igjen med alt for mange spørsmål. Tenner eit lys for den lille gutten din i kveld. Klem meg.
Gjest Skrevet 27. august 2006 #19 Skrevet 27. august 2006 Huff så forferdelig trist. Dette hadde dere ikke fortjent!!! Ord blir fattige. Vil bare sende dere en stor trøsteklem.
*Lucia* Skrevet 27. august 2006 #20 Skrevet 27. august 2006 Uff, så veldig trist. Kondolerer så masse til deg og din familie. Klem
Gjest Skrevet 27. august 2006 #21 Skrevet 27. august 2006 kondolerer så mye jeg også... dette var ufattelig trist... Som de andre her sier: ta godt vare på hverandre, og vit at vi er mange her som tenker på dere og på lille Oliver. *trøsteklemmer*
cecilie stolt mamma :) Skrevet 27. august 2006 #23 Skrevet 27. august 2006 Så trist å lese. Ta godt vare på hverandre i en tøff tid. Sender en trøste klem til dere.
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 27. august 2006 #24 Skrevet 27. august 2006 Herregud jenta mi, naa ble jeg helt satt ut!!!! Og saa utrolig lei meg paa deres vegne!! Ord kan ikke beskrive hvor forferdelig dette er, og vil bare si at alle mine tanker gaar til dere STOR Stor stor klem fra meg!!
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 27. august 2006 #25 Skrevet 27. august 2006 Tårene triller... Føler virkelig med dere... Finnes ikke ord... Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå