Gå til innhold

Oioi, dette lover bra ;-)

Anbefalte innlegg

For de som hukser det så spådde min mann sist pp at han ikke trodde jeg var gravid da, men at jeg ville bli det neste gang (altså denn pp) og at det ville bli en jente. Han sa at magefølelsen plutselig bare slo til. I dag fikk han også en magefølelse, nemlig at i kampen Brann-Molde skulle Molde lede ved pause, men Brann vinne kampen. Han fikk jo rett da! Dette burde vel gi gode odds for meg også da vel? Eller? Hehe.... Alt man skal ta som tegn da, og jeg som ikke liker fotball en gang *ler av meg selv*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6092160-oioi-dette-lover-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe... Neida han er ikke synsk i det hele tatt så vidt jeg vet, men han har noenganger en magefølelse som jeg har litt respekt for. Kommer den spontant på ham har han veldig ofte rett, desverre skjer ikke det så veldig ofte da, ellers så hadde vi nok vært rike på tipping ;-)

Aner ikke om jeg er gravid eller ei enda, må nok vente til minst fredag/lørdag før jeg får noe hint om det.

Annonse

Jeg vet ikke når jeg tester igjen. Testen er sikkert rett den da...aner ikke lenger. Kanskje IKM ikke var 25.aug likevel? Sikkert forandra seg etter at jeg fjerna spiralen, aner ikke. Jeg begynte med spotting 27.juli og begynte å blø kanskje 30.eller 31 juli. Hadde ventet spotting 25. august, men nei...vi får se. takk for omtanken, Alva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...