Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg har hatt stikksmerter på begge sider nederst i magen (under navlen) i hele dag. Stikksmerter i underlivet også..Ikveld har jeg fått en slags fölelse som om at det "bobler" inni magen..vet ikke hvordan jeg skal forklare det akkurat.. En varme som sprer seg i magen.. Mensmurringer og smerter i korsryggen... Noen andre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 Hva er det vi skal mene noe om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 Hvor langt er du på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #4 Del Skrevet 27. august 2006 Helt i begynnelsen.. Jeg lurte på om noen andre har opplevd dette el lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 Så du har testet pos. men lurer på...?? Skjønner ikke dette, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 Ikke bekymre deg så veldig,stikksmerter er helt normalt,det betyr at livmorbåndene strekker seg. Bobling i magen,vondt her og der. Og spesielt mens murringer. Alt dette er sunne tegn. ;-) Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #7 Del Skrevet 27. august 2006 enig med ~~¤Mai baby¤~~ alt dette er vanlig,husker godt jeg hadde det slik med lillegutt,stikking i siden er livmorbåndene som strekker seg,og mensmuring er helt vanlig det også pga. voksende livmor,ikke noe å bekymre seg over,men skulle du bekymre deg så mye,så ring legen/jordmoren i morgen og hør hva de sier,sier sikkert det samme som oss da,men kanskje du føler deg mer trygg da=) Lykke til videre=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå