7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Har vært på besøksrunde i dag--- da våkner småen så klart ... Selvfølgelig etter så mye sitting etc får jeg jo bekken smerter ,men også kynnere .. også kjennes det ut som jeg skal ha mensen.. samtidig som magen dras litt nedover.. skulle helst hatt en egen type bh til magen.. for når jeg støtter den opp så hr jeg ikke mens smertene lenger heller.. Kan dette være enda et tegn på at han er på vei til å feste seg ? Eller noe annet? Han ligger med hodet ned (har gjort det siden uke 28) og jeg har hatt litt ilinger i underlivet innimellom også.. Er ungen på vei ned for alvor nå eller? Evnt når han fester seg.. hvor lenge er det toppen til fødsel da?Har hørt noen si at fra han fester og sitter bom fast (1 gangs) til han kommer kan det ta alt fra 0 til 3 uker... stemmer dette ?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2006 Lurer enda jeg altså ingen som vet ?
mummitroll10 Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Heisann ) Jeg er annengangs, men likevel ingen ekspert.. Forrige gang gikk jeg 11 dagwr over tiden. Og da var lillegutt allerede godt festet nene i bekkenet fra uke 35 circa....Han var stor - 4480 og 55 cm..Så tror ikke det er noen "regel" på om hvor lenge det er til fødsel selv om de synker ned (la det være sagt at han ble tatt med keisersnitt tilslutt-jordmor måtte ned og dytte han opp - han satt bokstavelig fast ) Jeg har termin 9 oktober så jeg blir satt i gang en uke før tiden nå - kjenner mye stikkinger i skjeden - nesten som kniver - tror han "borer" seg fast etter hvert ja ) Har dere andre også mye kynnere?? Har det minst 10 ganger for dagen nå.....ikke vondt - bare som dype sug liksom. Håper dere har det bra Stor klem fra meg
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 Takk for svar:) Jeg synes at magen er hard og kynner aktig nesten hele tiden jeg da.. med sånn mensliknende vondt.. må liksom holde opp magen med armene.. ser sikkert lurt ut he he .. de stikkingene har jeg og.. fæle greier.. orker jo ikke legge meg ned for å slappe av for jeg synes det blir ekstra ille når jeg skal stå opp --slitsomt -- JAAA håper alt er bra med dere andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå