Gå til innhold

Hypatia


Circe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Ja, det gjør jeg. Men hvis jeg sier veldig mye om det, blir det veldig lett å finne ut hvem jeg er, da... Men jeg kan kanskje si at det jeg skriver, oftest leses av kvinner. Hva driver du med, da? Tror kanskje jeg har lest det før, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke noe. Jobbet som selger. Men pgs psykiske ting klarte jeg ikke det mer. Ble vel på ett vis litt truet til å slutte. Veldig lang historie. Nå går jeg bare hjemme og koser meg...

Blad eller avis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blad!

Den historien hørtes ikke noe hyggelig ut! Den får jeg kanskje høre en gang?

Det er i hvert fall fint at du koser deg med å være hjemme, og akkurat nå er jeg ikke så rent lite misunnelig. Hadde vært godt akkurat nå det, å ikke måtte opp klokka halv seks i morgen og ha en lang dag foran seg!

Håper du fikk hjelp hvis du ble truet til å slutte, man skal være ganske godt beskyttet mot sånt som arbeidstager. Og nå som du skal være hjemme med en baby, hadde det vel vært godt med svangerskapspermisjonspenger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg fikk en periode hjelp gjennom JURK. Men jeg ga opp hele opplegget. Men det var ikke det som var grunnen til at jeg spurte deg ang yrket altså. Men har fått svar nå siden du sa blad...

Jeg får jo penger fra aetat da. Det er jo ikke like mye, men jeg orket som sagt bare ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du har tatt hensyn til deg selv. Og når du har prøvd juridisk hjelp, trenger du ikke å tenke at det var noe mer du kunne ha gjort.

Gleder meg til å følge deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare nødt til å tenke litt på seg selv innimellom, og siden vi faktisk får det til økonomisk. Så syns jeg det var den beste løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart. Så lenge dere får det til økonomisk, er det klart det kan funke.

 

Har ikke lyst til å si hvilket blad jeg jobber i, jeg, siden det ikke er offentlig på jobben min at jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så nå skal jeg pleie meg selv og alle mine problemer. Og så når babyen kommer så regner jeg med at alt er bra, og at jeg har ladet opp ett helt års forbruk av krefter og energi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...