Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 ...har hatt diare i to uker nå, hva kan det komme av ? Jeg er helt vanlig, spiser helt normalt og skjønner ikke helt hva det skal komme av.....jeg har 1 uke igjen til termin....
EleResa Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Pass på så du får i deg nok væske, man kan fort bli dehydrert av diare over så lang tid.. Jeg ville tatt en prat med legen eller jordmor.
Gjest Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 hormoner..... jeg har hatt diare på og av i snart 9 mnd...vært rolig en stund nå for så og komme skikkelig tilbake. er vist en reaksjon på graviditeten, noen får forstoppelse og noen får diare.... noen får kun diare når det nærmer seg slutten =)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 kan det bety start på fødsel....? noen sa til meg at de hadde skikkelig diare uken før fødsel...
CecilieTerese Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 alt kan for tiden være tegn på start på fødselen. er nå 3 dager over tiden, å orker ikke lengre tolke alle tegn, man blir bare gal av det. når fødselen starter så starter den, ikke før Bare et tips.. man blir helt gal til slutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå