Gå til innhold

Nattinatt..har spurt deg om så mye og spørr igjen...

Anbefalte innlegg

I dette svangerskapet har jeg vært veldig plaget med "problemer med underlivet" Både sopp, uvi (noe jeg har fått behandling for, men blir ikke bedre) og dette plager meg i form av kløe og ubehag!!

Hva kan jeg gjøre.??? Finner de ut noe mer?? Får så kraftige kynnere også av dette..

F. 200178

Fortsetter under...

Hallo

Svarer deg litt som sjukepleier eg no.Det er veldig vanlig med slike plager under graviditet.Miløet nedentil blir rett og slett ikkje surt nok,så då får andre eller de bakteriene me normalt har på huda,fritt spillerom.Eg anbefaler deg å halde deg unna alt søtt,og kjøpe molkosan på helsekost.Smaker ikkje godt,men hjelper.I mens så smører du deg med canesten salve.Og drikke trenebær juice for UVI,og appelsinjuice.Og tisse rett etter samleie,det hjelper og godt for å unngå uvi.Vist du er veldig plaga med sopp,så er det lurt at mannen din også smører seg med canesten.Ellers blir du re smitta.Ja og soppen den kjem jo pga av at du er behandla med antibiotika.Dreper de gode bakteriene som me har.Biola er lurt å drikke,eller cultura.Legen er ikkje så veldig flinke med dette,som regel.Men prøv dette du som eg har skrive til deg.Eg kom meg masse når eg kutta alt søtt.Og fersk bakst.Lykke til

Jeg skal levere en kontroll urinprøve i morra, spent å se hva den viser...

Har hatt utslag på urinen siden første kontroll..uten at dem har gitt meg behandling. Var først når jeg kom på sykehuset, med blødning og sterke kynnere jeg fikk behandling for UVI...

Kommer jeg til å bli plaget av dette hele svangerskapet eller?? Hjelper ikke behandlinga?? Jeg smører meg som bare det med canesten jeg..gubben også...har prøvd en del av det du beskriver over nattinatt..

takk for at du tar deg tid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...