Gå til innhold

Hva kan årsaken være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva årsaken kan være når jeg og typen har sex, så får jeg vondt/ ubeahg når han støter oppi meg.

Kan det være noe alvorlig????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mulig du har bakovervendt livmor. Det er ikke noe farlig i det hele tatt, er noen kvinner som har det. Ville tatt en gynekologisk undersøkelse og fått det sjekket om jeg var deg, så slipper du å lure.

Skrevet

har opplevd det samme, og legen trodde først det var betennelse i egglederne.. men det viste seg å være en cyste på eggstokken. cyster er ikke farlige, er ikke meninga å skremme deg! trenger sikkert ikke å være noe slikt i det hele tatt, men med min erfaring ville jeg ha bestilt time til lege og krevd innvendig UL!

Skrevet

Hmm..Ok. Ja kanskje jeg bør ta en gynoklogisk undersøkelse og sjekke dette.

Men kan få sånn når man blir gravid også? At limora utvider seg?

Skrevet

Kan jo være at du har EL nå???

Skrevet

Antagelig, men neppe før litt ut i svangerskapet, men når du sier det så har jeg faktisk hatt litt problemer med samme type smerter når jeg har vært gravid før. Skjer dette hver gang dere har sex, eller er det bare begynt nå i det siste?

Skrevet

Hva kan cyste komme av??? Går det bort av seg selv da??? Har ikke fått tilbake mensen etter p-pille slutt heller.

Skrevet

Nei jeg har ikke EL nå. har ikke vondt etterpå. Bare mens vi holder på. Speaielt bakfra stillinga og misjonær. Dette har pågått nå i 2 uker.

Skrevet

Hvor i syklusen er du da? Vis det bare har pågått i 2 uker er det nok ikke bakoverliggende livmor, da hadde det vært slik hele tiden.

Skrevet

Nei dette er ikke godt å vite. Da jeg slutta på p-pilla så hadde jeg utsatt mensen i 2 mnd. Så jeg har ikke noe syklus nå. Snart 5 uker siden jeg tok min siste p-pille og ikke fått mensen enda. Ikke en eneste blødning. Testa negativt på graviditetstest.

Skrevet

Vanskelig å svare deg, men kan jo være at du er litt følsom oppi der vis det er el på gang eller egget nettopp har festet seg eller noe sånt. Håper du finner ut av det i hvertfall! Lykke til, kan jo hende du er gravid, men har testet for tidelig også! :-)

Skrevet

Takker for svar:=) Fortsetter dette så får jeg ringe til legen. Blir jo litt bekymra. Har aldri hatt sånn ubehag under sex før. Er så rart for for 2 uker siden så hadde jeg mye mensmurringer og tenkte at mensen var på vei. Hatt og har mye luft i magen. Kan liksom ikke tenke meg at jeg er gravid heller.

Skrevet

Murringene kan faktisk ha vært el (mange får murringer da!) og da produserer det ekstra med progesteron i kroppen, er mulig at det kan gjøre deg mer følsom, nå vet jeg ikke når du tok test da, men er det nøyaktig to uker siden disse murringene så er det veldig stor sjangse for at du enten får mensen eller får en positiv test i de nærmeste dagene. Kjempespennende dette her da!!! :-)

Les litt på pernilleinfo.no dersom du lurer på noe rundt dette, står veldig mye nyttig her!

Skrevet

Takk igjen Alva. Godt å få svar fra deg. Jeg tok test i går og var negativ. Har ikke noe mensmurringer mer. Eneste jeg merker nå er at det er ubehagelig og litt vondt når han støter oppi meg og mye luft i magen. Ellers ingen symptomer på graviditet.

Skrevet

Du får nå uansett ha lykke til og husk at det faktisk ikke er så vanlig med masse symptomer tidelig i et svangerskap som det ser ut for å være her inne ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...