Gå til innhold

Nei :( Nå er jeg helt gåen... Det ble familie krangel av spåinga!!!! Kan ALLE dere som spår se her :(

Anbefalte innlegg

Jeg spurte ei her inne om min mor, om hun noen gang ville bli frisk, hun er psykisk langt nede og er gått inn i det kriminelle miljøet...

Så fikk jeg til svar at min mor var lei seg for det hu hadde gjort og tenkte mye på meg og barnebarnet sitt, men hun klarte liksom ikke komme seg ut av dette fordi hun var langt nede. Så stod det at grunnen til dette var fordi min mor ble utsatt for et eller annet slags overgrep da hun var lita.

Så i dag var jeg i familieselskap! Så kom jeg TIL SKADE for å fortelle dette her til min tante (min mor sin søster) og min mormor. Og de var helt ville og ville lese dette. Først leste min mormor og sa mye stemte, men ikke det der med overgrep. Så leste min tante det, og plutselig sier hun at hun hsker min mor sa en gang hun hadde overnattet hos en mann min mormor kjente at min mor hadde vært helt i fra seg for denne mannen fulgte etter henne på soverrommet og han alltis skulle se på henne når hun skiftet klær osv!!!

SÅ ble det skikkeli diskusjon!!!!!!!! Jeg er helt ødelagt her, aner ikke hva jeg skal gjør. Måtte bare komme meg av sted der i fra!!

Så lurer jeg, kjære dere som spår, kan dere virkelig spå... Det som blir sagt her inne har stod innvirkning på oss her inne, i allefall når det er så alvorlig :(

Er det sånn at noen av dere kanskje skriver litt ut fra de spørsmålene dere får? For, i det svaret jeg fikk var det mye som stemte på en måte, og mye som ikke stemte....

Beklage hvis jeg er frekk i dette innlegget!!!! Ikke meningen. Jeg tror virkelig det finnes mennesker som "ser" alt.

Må bare tilføye, jeg har NULL kontakt med min mor pga hun er på det kriminelle stadiet, så jeg føler ikke jeg bare kan ringe henne heller og spørre om dette er sant... Da hadde jeg på en måte skjønt hvorfor det er gått som det er gått med henne.....

Fortsetter under...

hei

såg mailn din om dette innlegget.

jeg kan svare for meg selv og siden det var jeg som fortalte deg om dette under en lesing så føler jeg meg litt ansvarlig for husbråket...det er ikke meningen at det skulle ødelegge for familien din.

du spurte om mamman din og da svarte jeg deg om det jeg så.

du spør om man er seriøs og kan spå...jeg spår ikke jeg er et klarsynt medium og ser ting...ser gjennferd og kan kommunisere med dem..ser hjelpere og kan kommuniser med dem..jeg ser livene til personer i en revy og kan fortelle om det..jeg kan finne ting og jeg kan heale.

jeg er seriøs og har hatt dette siden jeg kom til og har brukt dem mer eller mindre hele livet mitt.

jeg sier aldrig at jeg er 100%treffsikker.....men oppigjennom årene så har jeg funnet ut rundt 95% treffsikker...det har hendt seg en kjelden gang at jeg tar feil eller ikke finner en gjennstand,men det er veldig skjeldent.

hvor seriøs de andre spåerne er her inne er jeg ikke sikker på...men noen av dem er utrolig flinke det veit eg..og de jeg kan svare for er cec,susann 77 og nattinatt..de er veldig flinke.

jeg beklager at det ble bråk av dette..det var jo ikke det som var meningen

klem fra

Takk for svar Kimby.

Du er for all del ikke ansvarlig... Bare lurte liksom. Var helt stressa i stad, men har roet meg ned litt nå.... Jeg ville jo ha svar, og fikk det.

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...