Gå til innhold

13 fullgåtte i morgen og nå kjenner jeg liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og skriver på BIM og så kjenner jeg plutselig bittesmå dult på ene siden av livmoren inni.. Så skjønt.. Den lille er ikke særlig sterk i beina enda. Men det er akkurat nok til at jeg kjenner at det er spark og ikke luft i tarm... Jeg er helt rørt jeg.. Har kjent sånne dult en sjelden gang i en uke nesten..Men nå er det ørlite granne sterkere

(Forrige svangerskap kjente jeg bobling i uke 13, men nå vet jeg jo hva jeg skal kjenne etter, så det er forståelig at jeg kjenner ting tidligere nå)

.. Gleder meg til skikkelige spark.. så bare voks og bli sterk min lille skatt.. Jeg skal takle ALT av spenn og spark du måtte komme med *smiler*

Fortsetter under...

jeg kjenner også liv - bombesikkert. jeg må sitte helt rolig å kjenne godt etter, men det er der. jeg er 12+2 idag, og det er fjerde dagen jeg kjenner dette.

jeg har også født før, så vet også godt hva jeg skal kjenne etter.

livmoren min ligger nok ganske høyt også, vet ikke om det har noe å si for hvor tidlig man kjenner det.

moro da! :)

Min livmor ligger høyt i forhold til forrige gang. Men jeg tror det som spiller mest rolle er hvor morkaken ligger. Og den må tydeligvis ligge bak mot ryggen denne gangen også,(Akk som sist gang) siden jeg kjenner spark fra den lille allerede. De som har morkaken liggende på forsiden, mellom fosteret og huden på magen sin - de kjenner ofte ikke sparkene før i uke 20 eller så

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...