Gå til innhold

Hvordan holde gnisten i forholdet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har verdens beste samboer, har vert isammen i snart 5 år. Var et veldig romantisk forhold i starten, men ting har forandret seg. Vi spiser aldri frokost sammen( sover hver vår dag i helgene), Sitter skjelden å prater å løser verdensproblem i lag, sitter å ser på tv, surfer osv. Sex livet er heller ikke noe å skryte av. Hva har skjedd? Hvordan får en gnisten tilbake? Føler ting ble veldig rutine og lite tid til oss to når vi fikk vårt første barn, nå venter vi vårt andre, hvor ekteskap forhold er det mulig å få, kjedeli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, ganske trist... Skulle ønske jeg hadde ork og energi til å finne på noe, gjøre noe nytt, eller bare gi en klem når han kommer hjem fra jobb. Jeg er sikkert den kjipeste kjæresten i hele verden om dagene. Jeg ligger jo bare dårlig på sofaen og maser etter påfyll av kaldt vann.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det er vel ingen fasit her, men jeg kan jo skryte litt av min samboer som er veldig god til å gjøre de "små tingene" i hverdagen som betyr så mye for meg.

Kanskje du også skal prøve ? Ikke noe stort, men sånne småting som en lapp i matpakken med "Elsker deg" på eller kanskje passe på at dere spiser middag sammen med lys på bordet, kanskje massere føttene hans, eller tappe vann i badekaret for ham... Det lille ekstra, som ikke krever så mye men som betyr så mye? Kanskje han til og med syntes det er allright, og finner på noe tilbake? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min hemmlighet er å spise sammen minst et måltid om dagen og ha en "datedag" annen hver helg f.eks... der dere gjør noe spesielt sammen, spiser en romantisk middag sammen ol.

så er det viktig å fortelle hverandre at dere elsker hverandre osv... jeg masserer hendene til kjæresten en gang i blant og han får fotbad og... da forventer jeg selvølgelig noe tilbake, f.eks. fotmassasje.... da konsentrer vi oss om hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her!

Så lurt med date middag en gang i uka! Vi er veldig flinke til å si til hverandre at vi elsker hverandre å gir hverandre klemmer, men:

Siden vi fikk sønnen vår for 1 og et halvt år siden har vi ikke vært borte fra han en natt, ikke vært på kino, ikke vært ute å spist osv. Dette siden jeg har vert syk en lang periode. Nå har vi iallefall et skikkelig kjedelig forhold, men sitter å diskuterer om vi skal reise på hotell i helga: ) Takk for tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...