Gå til innhold

Oktober: Permisjon, 12 eller 10 mnd?


Nicita73

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt om 80% lønn i 12 mnd..men har undersøkt litt, og det viser seg at når jeg skal søke barnehageplass, og er så heldig å få,betaler jeg denne plassen fra august, da kan jeg jo heller ta 100% lønn i 10 mnd, og begynne å jobbe når jeg allikevel må ta barnehageplass fra august, med ferie på 5 uker begynner jeg vel å jobbe i august engang,om jeg ikke tar helt feil.

Hva skal dere gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha 80% lønn. Vil gjerne være hjemme så lenge som mulig.

Jeg er så og si garantert barnehageplass i og med at de prioriterer søsken. Men jeg kommer ikke til å benytte meg av den før i oktober tenker jeg. Jeg får heller bare betale. Litt surt er det jo, men kan jo ikke takke nei heller..... Men sånn økonomisk sett skjønner jeg jo godt dilemmaet ditt. Men jeg for min del betaler heller de 2-3 månedene. Jeg kommer ikke til å orke og levere fra meg ei lita jente på 10 mnd. Var ille nok med forrige mann som var litt over 13mnd. Hadde vært moro og i allefall få med seg at hun har lært å gå før hun begynte i barnehagen.... Må si at jeg synes det var litt sårt når de fortalte hvor mange skritt han hadde tatt og sånn..

Men ikke alle tenker som meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, det hadde ikke jeg tenkt på, man går nok glipp av en del ja. Nei, jeg får nok holde på den opprinnelige planen. Og om jeg ikke får jobb her med en gang, kommer jeg jo til å bli gående hjemme en stund lengre allikevel, kommer ikke til å beholde jobben min i drammen, med lang kjørevei, og 3 skift turnus.

Hvordan går det ellers med deg katoes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra med meg. Er sykemeldt og bruker tiden til å trene i basseng to ganger i uka og får fysioterapi en gang i uka.

Ellers tar jeg det mye med ro. Mye jeg har lyst til å gjøre her hjemme i huset, men det får bare vente.....

Var en tur i Strømstad i går og henta vogna til lille jenta. Så da er den klar. Moro.

Det meste er egentlig klart til babyen skal komme. Litt mere klær må jeg nok kjøpe da. Åssen går det med deg da? Er det meste klart?

Og formen; er beina dine like ille enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du hos Kristin på Active fysioterapi du også eller? Greit å være sykemeldt når kroppen ikke virker helt. Og fått kjøpt inn alt da gitt, så deilig:)

Her mangler vi vogn, stellekommode og litt mer klær, så er det i boks. Ja disse bena er like ille, sover omtrent ikke, og begynner å føle meg utslitt. Bekkenet er blitt litt verre også, stråler ned i lysken, og verker i hele "musa", men går til fysioterapi, og skal begynne på bekkentrening i basseng igjen, men jeg jobber fortsatt to ganger i uken, og har ikke fått kommet i gang enda. Skulle nok vært fullt sykemeldt snart jeg også, men nå har jeg bare tre uker igjen, før ferie og så permisjon, så jeg får holde ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får fysioterapi hos Kristin. Og trener i basseng med både Kristin og Henriette. Kommer akkurat fra trening nå. Det gjør virkelig godt. Hvis du skaffer deg en henvisning til så har du jo en mulighet for å trene hos Henriette på mandager kl12.30 evt. Hvis du kan den dagen da.... De er utrolig dyktige begge to.

Høres ut som om du kunne ha godt av å være fullt sykemeldt. Ikke noe poeng i å slite seg helt ut før fødsel. Greit å ha litt krefter igjen til tiden etter fødsel også... Og det er ingen som takker deg for at du sliter deg ut heller...

Hadde vært artig om du hadde dukka opp i bassenget en dag da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da ses vi nok snart, blir ikke noe denne uken, får besøk, men neste uke regner jeg med å være der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...