Fruen i huset Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Noen som vet HVEM som arver når det er toegga tvillinger i slekten? Min manns far er tvilling, og en venninne av meg mener at det kun er hans tvillingssøsters barn (jenter) som kan arve dette med å få tvillinger ... Litt synd, for hun har ingen barn, mens jeg alltid har ønsket meg tvillinger (ja, jeg er litt gal!) Så det vil si at det kun er jentene som fører det med seg? Noen som vet?
Fruen i huset Skrevet 27. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2006 Ok, så at det stod på et annet innlegg at det er jenta som må ha tvillinger i sin slekt for at det skal være arvelig ...
Bea80 & Gullgutten Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Jm sa til meg at i mannens 3 og 5 ledd var det arveligt, men jeg har lest i skolebøkene mine at det kun er i morens ledd.......Di sier så mye forskjellig......Jeg håper på 2 hos begge oss har vi tvillinger i slekten. En venninne av meg skal ha to eggede tvillinger, men hun har ingen tvillinger i slekten......Så om det alltid er arveligt kan vel diskuteres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå