Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Noen som har hatt dette i begynnelsen av svangerskapet... ca uke 6-8?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 Jepp, egentlig helt siden uke 5 - ikke lenger enn uke 7 nå, men definitivt mer enn hva jeg har hatt tidligere. Surfet litt på nett og fant at det er helt normalt og ikke farlig. Det stod også at dersom det i tillegg til økt utflod kommer "unormal"/"ubehagelig" lukt så bør man kontakte legen - da kan det jo være noe muffins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 Takk for svar !! Enda et tegn på at jeg kan være gravid da jo.... :-) Blir nok å løpe ut i morgen og kjøpe test!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 27. august 2006 #4 Del Skrevet 27. august 2006 Hehe, ja hvis du er over ikm er det jo greit å teste. Spennende, du får ha lykke til da og oppdatere oss, selv om jeg ikke vet hvem du er ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 Har ikke fått tilbake mens etter forrige fødsel... men har hatt en del symptomer i det siste,så vi får bare se... kanskje er det bare mens som er på tur tilbake... Velger å være anonym til jeg er sikker... så kanskje er jeg her med nick i morgen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå