Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Mulig noen kommer til å le godt av dette spørsmålet, men spørr likevel jeg! Når man kommer på sykehuset, blir man liksom avkledd med en gang, og tatt på i sykehus skjorte? Jeg mener, når man har rier, har man ikke bukser på? Bare valser rundt i skjortelen?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Var omtrent sånn for meg, men det er ikke akkurat det man tenker på i det øyeblikket:))
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Da jeg kom på sykehuset hadde jeg mine egne klær på til å begynne med. Etterhvert blei d så ubehagelig å ligge å svette, så når jeg fikk på sykehusskjorta var d en drøm. Seinere valgte jeg å være helt naken og dette var kjempedeilig. Forloveden hadde en kald klut som han fuktet meg med noe som bare var helt skjønt.
MammanTilGullene Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Med meg kom klærne av litt etterhvert. Det skjer av seg selv, husker det nesten ikke engang!
tira fødte 24/08 Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 jeg fikk sykehusfrakken med en gang. man har som regel ganske vondt da, så man orker bare ikke å bry seg jeg ga iallefall totalt f i alt jeg hadde gruet meg til. som det å bommelomme under fødsel
Herkules Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Jeg var innlagt på sykehuset, før riene kom. jeg tok av trusa som allerede var netting truse da jeg skulle kjennes på osv nårriene var igang, når jeg endelig skulle til fødestue fikk jeg beskjed om å ta på trusa i gjen. på fødestua fikk jeg beskjed om å ta av min egenT-skjorte og fikk en sykehusskjorte som jeg da svarte "må jeg ha på den der!" så jeg var helt naken ja deilig siden det var jammen varmt. Trusa vet jeg ikke helt når forsvant:)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Hehe kan heller ikke huske hva jeg hadde på meg og når klærna begynte å forsvinne, husker eneste at jordmor eller noen kom med trusa mi den ene gangen og sa "legger bare denne her jeg" det var etter fødselen og jeg husker jeg tenkte hm hvrdan fikk hun tak i den da.Tenker kanskje mer over det denne gangen nå da:o)
mamma til fire små Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 hadde egne klær frem til jeg benyttet meg av badekaret, ble sykehusskjorte og nettingtruse med bind i etter det. vi lo godt alle tre (meg, mannen og jm) av hvor sexy jeg var i "blondetrusa", hehe. men var faktisk veldig naturlig del av hele forløpet.
Rut Bram Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 Det kommer kanskje litt an på hvor langt du er kommet når du kommer på sykehuset. Det første de gjør er vel å undersøke deg nedentil - dvs sjekker åpning. Noen steder blir man jo sendt hjem igjen hvis man ikke er kommet langt nok i forløpet... Hvis du får komme til og får fødestue med en gang, så får du sikkert utdelt skjorte som du kan ta på deg hvis du vil. Du kan sikkert også bruke dine egne klær, men det er ikke så behagelig - syntes nå jeg da!
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 eg ble spurt om eg ville ha mine egne kler eller om eg ville ha den skjorta på meg. hadde mine egne kler til eg fikk skikkeli rier og fødselen var skikkeli i gang... eg tenkte før fødselen at eg kvidde meg litt til å være naken... men tro meg...det bryr du deg ikkje om når du er i fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå