Gå til innhold

Svak strek var EL - og nå er jeg gravid!

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg ikke hadde særlig tro på at det skulle klaffe denne mnd heller. Spesielt fordi jeg hadde invistert i EL-tester fra Billige-tester.no (stav) og ikke fikk skikkelig utslag på de. Fikk trøst her inne bl.a fra alva, som sa at hun ofte fikk skyggestrek, og regnet det som positiv. Men jeg var jo allerede forbi skyggestrekdagene mine da... Hadde heldigvis likevel sex en av dagene =)

I går testet jeg positivt på graviditetstesten! Har litt ustabil syklus, varierer mellom 25-29 dager, så jeg ventet til dag 31 for å være helt sikker på at jeg var på overtid. Har gått med mensmurringer siden tirsdag, men ingen tegn på blødninger utenom det. Var litt i tvil om jeg kunne være gravid, for forrige gang hadde jeg sinsykt ømme bryster, og nå kjenner jeg ingenting i dem! Men har hatt bekkenmurringer siden unnfangelsen... Sist fikk jeg bekkenløsning i uke 20.

Tusen takk for alt babystøv som jeg har samlet her den siste mnd - nå sender jeg lass tilbake til de som ennå trenger! Sist brukte vi tre år på å bli gravide, nå gikk det på 9. forsøk. Det går da rette veien!

Lykke til dere andre! Håper på babyboomframover.

Fortsetter under...

Det var koselig og oppmuntrende å høre! Jeg driver nemlig på samme måte i disse dager, synes liksom jeg skulle hatt el nå, men får bare skyggestrek på el-testen min fra billige-tester.

Gratulerer så mye!! Ønsker deg riktig lykke til med alt framover!

Kos deg! :o)

Annonse

Ta det babystøvet du kan få tak i Kirsty!!! Du fortjener det mer enn mange andre her! :-) Håper håper håper vi slipper å se at du går inn i 18 pp! Alle gode ting er 17, ikke sant...? ;-P

Tusen takk for gratulasjonene! Tenkte bare at jeg måtte fylle på med litt mer babystøv her, siden kirsty tok alt :-)

Jeg føler virkelig med alle andre "slitere" her, og unner dere en spire snart = nå!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...