Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex, sånn til vanlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig opp og ned, men prøver da å ha det sånn 2-3 ganger i uken. Med svangerskapskvalmen så har det blitt 1 gang de siste ukene *rødme*. Ikke en gang i uken, men en i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, har vert helt tragisk de siste to mnd!!! Sånn til vanlig er det veldig opp og ned, noen perioder med mye, noen perioder uten nesten. litt kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vært sammen i 2 år, og har enda sex hver dag:))) bare blir sånn, begge har et stort behov, og dette er noe som fungerer for oss... men selvsagt av og til er man sliten både av jobb, skole og andre forpliktelser og da blir det ikke.... ikke noe galt det, helt mennskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca. 4-5 ganger i uken, litt opp og ned. Varierer veldig nå for tiden, da jeg er veldig sliten og trøtt og absolutt ikke har noe behov for "kosing" hele tiden. Men man må jo bare gi litt av og til også, prøver å ikke la det gå mer enn max 3 dager mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det må være godt å ha det sånn:) Kan hende en hadde hatt det sånn selv ennå om jeg ikke hadde blitt gravid 2 og en halv mnd inn i forholdet for 7 år siden. Hadde ekstrem svangerskapskvalme, og alle tanker på sex fikk meg til å spy. Før det var det jo sex hver eneste dag, flere ganger daglig. Men synes vi greier oss bra til å ha vært sammen i 7 år da, da er ikke 2-3 ganger i uken så galt vil jeg tro:)

 

Og som anonym sa, det går jo perioder hvor man har mye og perioder hvor man har lite. Vet at jeg stortsett får når som helst om jeg bare vil da, gubben er jo storsett alltid klar, så det er jo meg det står på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...