første-27 Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Er det noen som vet når magen begynner å vokse? Jeg er 13 uker på vei og mener å ha en liten bul litt nede i midten på magen. Om kvelden svulmer den som en ballong, noen som har det sånn? andre erfaringer?
Chiquita Bananas Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Tror jeg fikk min gravid mage rundt uke 18-19, men fra uke 22/23 så har den blitt mer fastere og struttende ) Er vanlig tror jeg at den blir mer oppblåst på kvelden.
theal Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Jeg hadde begynt å få mage på den tiden.. Selv om den ikke syntes noe særlig utenpå klær. Når magen kommer varierer, men det skal visst ha noe å si hvor mye en veier før en blir gravid og hvor høy en er...Det er ikke bare fosteret som vokser der inne, så det har vel litt å si kanskje?! De fleste har i alle fall fått mage når en er i uke 20.. Og det er vanlig å få større mage på kvelden, pga at fordøyelsen går saktere.
Gjest Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 jeg er i uke 18 nå og har ikke så mye mage... om morgenen ser jeg hele livmora utrolig godt... synes at jeg begynner å se litt mage nå, men absolutt ingen kan se at jeg er gravid... men det er vel nå det begynner...
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Min eksploderte i uke 16-17. Er nå i dag 18 hele uker, og jeg må si at jeg må på handletur så fort som mulig. Buksene er litt for små for å si det sånn:)
nr.3:) Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 kunne så vidt sjå at magen hadde vokst litt når eg var i veke 15, etter veke 16 begynte den å vekse ganske bra, no er eg i veke 23 og har fått ein fin gravid mage.. har faktisk merka forskjell berre no i helga, før har den ikkje vert heilt hard, men no er heile kulen hard:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå