håpefull+gutt 07 Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Hva skjer i kroppen? jeg er bare 5 dpo det kan jo ikke være mulig å kjenne symptomer enda??? så til de grader mens murringer,ti ganger værre enn normalen, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. puppene sprenger, stikker så sinnsykt, føles nesten som brystvorten skal hoppe ut. litt sviing i korsryggen også.. jeg blir gal.......
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Jo`a, mange som har symptomer tidlig.Kanskje du har et lite under i magen? Krysser fingrene for deg!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Krysser fingrene for deg jeg!!! =)
håpefull+gutt 07 Skrevet 27. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2006 takk takk jeg krysser så det holder selv også... hi hi det er vel for godt til å være sant...har lissom innstilt meg på at dette kunne ta litt tid. men jeg håper jo veldig da..
håpefull+gutt 07 Skrevet 27. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2006 sluttet med pilla for 2 mnd siden
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Husk at kroppen, syklussen og tiden før mens endrer seg mye når kroppen ikke går på hormoner lengre. Ikke for å ta fra deg motet, men det kan like gjerne være at du har blitt mer premenstruell siden p-pille slutt.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 nice!! høres ut som meg selv da jeg ble gravid i juli04 - også 2mnd etter pilleslutt! krysser fingrene for deg!!!!
håpefull+gutt 07 Skrevet 27. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2006 anonym... det er faktisk det jeg mistenker.kroppen har ikke spilt på lag siden jeg sluttet. men det ser jo faktisk ut som syklusen er sånn nogenlunde stabil. el og mens til riktig dager. det er bare å vente... håper jo på en liten spire da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå