Gå til innhold

HERREGUD....JEG TROR JEG DØR!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer i kroppen? jeg er bare 5 dpo det kan jo ikke være mulig å kjenne symptomer enda??? så til de grader mens murringer,ti ganger værre enn normalen, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. puppene sprenger, stikker så sinnsykt, føles nesten som brystvorten skal hoppe ut. litt sviing i korsryggen også.. jeg blir gal.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo`a, mange som har symptomer tidlig.Kanskje du har et lite under i magen? Krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

Krysser fingrene for deg jeg!!! =)

Skrevet

takk takk jeg krysser så det holder selv også... hi hi det er vel for godt til å være sant...har lissom innstilt meg på at dette kunne ta litt tid. men jeg håper jo veldig da..

Skrevet

Lenge siden du slutta med p-piller?

Skrevet

sluttet med pilla for 2 mnd siden

Skrevet

Husk at kroppen, syklussen og tiden før mens endrer seg mye når kroppen ikke går på hormoner lengre. Ikke for å ta fra deg motet, men det kan like gjerne være at du har blitt mer premenstruell siden p-pille slutt.

Skrevet

nice!! høres ut som meg selv da jeg ble gravid i juli04 - også 2mnd etter pilleslutt! krysser fingrene for deg!!!!

Skrevet

anonym... det er faktisk det jeg mistenker.kroppen har ikke spilt på lag siden jeg sluttet. men det ser jo faktisk ut som syklusen er sånn nogenlunde stabil. el og mens til riktig dager. det er bare å vente... håper jo på en liten spire da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...