Gå til innhold

Kynnere som går over til rier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal disse berømte og etter hvert godt kjente kynnerene gå over til å bli "noe ordentlig"? Har masse, sterke kynnere,og mensverk, men de utvikler seg jo ikke. Er det noen "garanti" for at det blir rier ut av disse sterke kynnerene?

"8 dager over termin"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å stimulere brystvortene.

det kan visst være effektivt når man har kynnere i følge jm..

les nøyere under kjerringråd her til venstre:)

Skrevet

Hei! Har det samme problemet som det. Har hatt regelmessige vonde sammentrekninger siden kl 09 i dag tidlig. Variert fra 5 min i mellom til 10 min. Tror selv dette er modningsrier. Håper virkelig jeg er i gang nå og at det skjer noe i løpet av døgnet. Sist fødsel startet på samme måte, men kjente virkelig når riene tok til for fullt. Ikke til å ta feil av. Så nå går jeg bare å venter på at disse skal komme.

Det høres ut som dine kynnere også er modningsrier. vi får vel bare vente i spenning på at det skjer noe snart. Vi skulle jo føde i dag, skulle vi ikke...hehe....

Skrevet

jeg hadde det sånn i 1 uke før jeg fødte. slimproppen min hadde og gått 1 uke i forveien, og det var da jeg begynnte å merke det.

Skrevet

Har liksom hatt planer om å føde hver dag nå de siste 14 dagene jeg da...:-) Orker ikke tanken på 1 uke til! Blir uansett sannsynligvis satt i gang på onsdag. Kunne bare tenkt meg å komme i gang på naturlig vis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...