Gå til innhold

mammaklær...hjelp, noen som vet?


rampen_

Anbefalte innlegg

jeg er ganske stor, bruker ca størrelse 50.. fikk helt panikk nå, fordi at de ikke har de størrelsene på h&m på nettet lengre...

 

Iiiik.. hva skal jeg gjøre nå da? De største buksene er XL.. kan jeg regne med at det er str. 50 det da? ååååh.... noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei =)jeg jobber på H&M å må desverre si at XL er str 48...beklager...men et lite tips er at klærne på L.O.G.G er et hakk større i samme str enn Everyday og Moder Classic så du kan prøve se på dem...i hvertfall der jeg jobber må jeg ett eller to hakk ned i str..jeg bruker M/L til vanlig og på L.O.G.G må jeg ned på S/XS...bare ett lite tips =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har du vært i butikken og prøvd klærne på? De som er på mamma-avdelingen, tenker jeg på? Kan jo hende de er generøse nok til å legge inn litt slakk for oss som "vokser på midten" :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at et merke som heter tete-a-tete lager olabukser i store størrelser. En jeg kjenner fikk bestilt det i en mammatøybutikk, og jeg tror at hun bruker str.54. Prøv en slik butikk - søk på "mammaklær" på nettet - hvis du ikke har en i nærheten. Tete-a-tete finner du også på www.valja.dk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, takk jenter...

 

til deg som jobber på hm... til nå så var buksene innpå mammklærsiden på hm.com i str 50, ei av dem er det fremdeles.. men resten er XL... før var det opp til 48/50 i gensre, nå XL.. kan jeg regne med at det er de samme str? jeg skal f.. meg ringe de i morgen.. høre om de kanskje har et restlager...

 

 

på butikkene har de jo ikke større en L....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...