Gå til innhold

August: HALLO?


Stratos med 3 barn

Anbefalte innlegg

Er det flere igjen her?

Og har dere lagt merke til alle de september skreppene som sniker i køen? Jeg er fristet til å erklære krig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sablene er slipt, og jeg er klar for krig! ) 8 dager over den berømte termindatoen nå, og ikke mye happy for tiden! Jeg lurte på det samme selv; om jeg var den eneste august-jenta igjen?! Riene jeg så vidt hadde bestemte seg for å stikke av sted i går ettermiddag også. Leter febrilsk etter de. Prøvde å finne de to ganger i senga i dag, men fant de ikke der. Kjerringråd funker ikke på meg i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er 6 dager over og jammen ikke et eneste kjærringråd som virke her heller.. :o(

Jeg tror nå det hele er en bløff jeg! Helt sikker på at jeg en dag våkner og at magen er forduftet og at jeg bare har innbilt meg det hele. :o)

Men skulle det vise seg at det alikevell er noen der, må den slekte på sin far for såååå god tid er det kun faren som har!

Ikke har jeg hatt kynnere som jeg har merket eller rier eller noe annet heller, så dette kan tydeligvis drøye.

 

Ja, hva skal vi utfordre våre fiender i septemberklubben med? Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 31 august....4 dager igjen. Regner med at jeg ikke føder før i september. Til nå har det gått greit, men jeg begynner å føle på utålmodigheten jeg også nå. Har endelig fått min mor i hus så vi har barnevakt i tilfelle noe skulle skje. Vurderer å begynne å prøve noen av kjerringrådene, til og med vurdert å gå lang tur ( med bekkenløsning), men jeg har ikke lyst til å skremme naboene.

Kjedelig å se at alle andre får...og så blir det stillere og stillere på augusklubben (ikke at det har vært så mye fart her tidligere heller..)

Vi får holde sammen og sende hverandre "holde ut tanker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,nå skal vi holde oss sammen, og si til sep-jentene; "vi går rett på, samma hva vi støter på!" Magen min er i alle fall sprekkstor nok til å velte en krigshær over ende. .:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi :o) Godt å høre humøret er oppe på dere!! Men er vi virkelig bare tre igjen? Kan da umulig stemme eller? August er jo ikke helt over enda heller.....

Hmmm - tror vi må utsette krigserklæringa til flere våkner opp av helgedvalen og oppdager denne tråden. Til tross for enorme mager er det noe som sier meg at tre mot alle på september klubben blir litt i minste laget :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her, klar for kjempesprekk!! Teremin på onsdag, men satser for fult på morgendagen. Naboen hadde termin fem dager etter meg, men der kom det ei jente den 16., utrolig dårlig gjort å snike sånn i køen...Men jeg får bare bite i det sure eple!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes aaaaaaalle føder unntatt meg... babyen viser null intresse for å hilse på mammaen sin.. blir max gående til neste mandag, da tar de ks om baby ikke er kommet.. men da har jo jeg blitt september dame da..DET kan vi jo ikke ha noe av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er igjen også. Jeg hadde termin 19 august. Jeg var inne og sov på føden natt til i går, da jeg våknet sterke rier. Men de var frekke og dro avgårde igjen gitt.

Det som er litt rart er at selv om jeg ble skuffet over at det gav seg igjen, så ble jeg litt mer tålmodig likevel. Har noe med at noen av riene var skikkelig vonde. Og at det var en dame på nabo rommet som fødte i løpet av natten. Hun var ikke akkurat lydløs. Så når jeg måtte reise hjem igjen så var det liksom litt lettelse blandet i det hele.

Men babyen må jo ut. Så det er jo bra at den kommer så fort som mulig. Jeg begynner å bli klar igjen nå kjenner jeg. Men jeg er altså ikke like utålmodig som jeg var for en uke siden.

Jeg skal på overtids kontroll i morgen, så det blir spennende å høre hva de sier da. Jeg hadde bare 2 cm åpning i går, regner egentlig ikke med at den har blitt noe særlig større. vente vente vente

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå!

 

Enda ei August-skreppe igjen her...hadde termin på lørdag...synes det er extremt urettferdig at folk driver og sniker i køa!! Hallo?? Meg da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikkje sant?

 

Folk har begynt å spørre om eg ikkje bare har ei pute under magen, det kommer jo ingenting!

 

Myk og moden, over 3 cm åpning siden den 18.aug.

Fikk ul den 21. og legen tippa at babyen va over 4 kg.

Legen sa eg ALDRI kom til å gå te termin og han meinte den 19.aug.(menstermin) Har, eller rettere sagt HADDE Ul-termin den 25aug.

Han nevnte jo ikkje te meg at sykehuset ikkje brydde seg om mens terminen, og eg har som 3 gangs ikkje hatt 2 terminer før.

Ikkje bare det men så e han og bortreist denne uken.

 

Det e for Pokker ikkje mulig...Eg begynne å bli syk i hue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi straks flere her ja :o) Tar sjansen på å sende en krigserklæring til september tuppene i løpet av dagen! Heretter får de bare knipe igjen til vi er ferdige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan er formen i dag da jenter. Vi må heie på hverandre nå.

 

Jeg øynet litt håp igjen i går kveld da det kom litt mer silm, men natten forble rolig.

 

I dag skal jeg på shopping med min mor og prøve å glemme denne ventingen. Har ingen penger å bruke selv (sinnsykt mye regninger i det siste:-( ), men det kan jo hende det drypper litt på meg likevel..:-) Momor er stinn av "svart pæng" som hun sier (?)...hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er også her!!

Hadde termin 23. august, og blir hele tiden lurt av disse riene. Har hatt maserier nå i 3 uker, og har flere ganger tenkt at nå må vi dra på sykehuset,- men så stopper de opp igjen. Så den b erømte bagen har vært klar i bilen i en 3 ukers tid... Er tredjegangsfødende, og jeg er blitt gjort oppmerksom på at slike lurerier er normale... Men når setter de virkelige føde-riene inn?! Er også drittlei alle kommentarer når jeg følger barna på skolen / bhg: "Jasså, du går her ennå?", "Jøss, har du ikke født ennå?", etc.

Men jeg begynte nok å vente litt for tidlig, både pga lure-riene, og fordi legen som tok 3D-ultralyd mente at det var mer riktig med en termin rundt 11. august... Ha,ha...

Men vi er iallefall flere august-damer som venter ennå,og jeg må si meg enig i at det er deprimerende ( men selvfølgelig også hyggelig!!) å se alle som føder, når man gjerne ville vært der selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja god morgen! Jeg kan desverre bare konstantere at formen er bra og at ikke noe skjer :o(

Fy flate, hva er det med denne ungen a?? Utrolig!

 

Uansett er det nå erklært krig fra min siden mot september damene og det gjør jo dagen letter! Dere finner innlegget på begge klubbene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også! Hadde termin 25....... men ingen tegn til at noe som helst er på vei, har ikke antydninger til kynnere/mensmerter engang!

 

Jeg vil jeg vil men får det ikke til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God "morgen"! Godt å ha en trøsteklubb og henvende seg til. Har vært på sykehuset i dag til en såkalt "trygghetskontroll" som jeg kaller det. Har overtidskontroll til onsdag. Jeg sa at nå er det like før jeg nekter å reise hjem fra sykehuset uten baby i armene altså! Fikk ekstra UL i dag fordi jeg har blitt fulgt ekstra nøye opp, og jeg var bekymret for litt roligere tider "der inne". Men alle trivselstegn var på plass hos den lille, og jeg burde jo skjønne at h*n trives der inne så lenge som h*n har tenkt å bli der inne. 9 dager over termin i dag! Jeg blir i alle fall garantert satt i gang senest lørdag da, men jeg finner meg ikke i å bli september-skreppe! Har dritstramme tak i magen, og en god del mensverk, men har slutta å tro på noe som helst. Vi får holde hverandre oppdatert og lukke øyne og ørene for de som "sniker i køen"! Kanskje vi alle ender opp å føde på samma dagen? F.eks. 31.aug, så er vi i alle fall august-damer fortsatt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er med! Men spørs om jeg får den lille sjefen i magen min med på det da....... Hun må jo snart skjønne at det er bedre å bli født i august enn i september;-)

 

Må forresten nevne at jeg i morgen må bake boller til de som skal komme å se vidunderet for TREDJE gang (ennå jeg har lagd dobbel posjon de andre gangene!). Jeg og samboeren har nemlig trøstespist alle bollene jeg lagde selv allerede......... Kjeder meg en smule med denne ventingen og tankene dreier seg dessverre litt mye om hva jeg skal spise...... Håper babyen er like glupsk etter mat som hun er treg slik at kg renner av meg når jeg begynner å amme;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha - det der med bollene høres kjent ut!!! :o)

 

Nei, åssen går det med de som har meldt fra om slimpropper som er gått, kynnere som har tatt seg opp osv i dag??? Har dere født eller er dere på vei for å føde eller hva???

 

Her skjer det som normalt ikke noe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den proppen ja. Den gikk fredag/lørdag, men jeg sitter her å blomstrer jeg da. Har så mye kraftige kynnere at jeg blir helt utslitt. Venter liksom på noe mer...men ingenting skjer. "Trøster" meg med overtidskontrollen til onsdagen,og at jeg har vært å vist trynet mitt for nte gang på sykehuset i dag. Nå skal de bli så lei av meg at de får sette alle kluter til for at noe skal skje på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye muligheter jenter. La oss riste ungene ut. Jeg er i bedre form enn noen gang i dag. Har sovet godt og lenge. Vonde kynnere har forsvunnet og mensverk i ryggen likeså.... Dette blir ikke mye august baby nei.

Hva med dere andre? Noen kynnere i tunellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan trøste med at jeg fortsatt er tilstede like gravid. Er samtidig litt usikker på om jeg lekker fostervann (la inn et innlegg på 3.trimester). Skal jo til denne berømte overtidskontrollen i morgen da, som jeg ikke hadde drømt om i mine villeste fantasier at jeg ville ha brukt for. Har fylt opp et timekort på begge sider på føde poliklinikken allerede! Snakk om nedtur. Kynnerene har ikke meldt seg like sterkt ennå, pleier å ta seg opp utover dagen. Har bare planer om å "henge" hjemme i dag, og en venninne stikker innom en tur etter jobben for å holde meg med selskap. Har ikke tro på augustbaby lenger selv, men da får h*n i alle fall komme 1.sep! Jeg sover absolutt IKKE godt om natten. Magen blir øm, og bekkenet er helt i ulage/gjør dritvondt. Har følelsen at jeg ikke få sove i det hele tatt. Gruer meg til å legge meg om kvelden, for jeg vet det gjør så vondt. Da har omtrent halve tirsdagen gått, så nå må vi skynde oss skal det bli baby i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Ja, jeg tenkte det at hvis jeg ventet helt til kvelden, så hadde jeg kanskje noe nytt å fortelle dere, men det har jeg altså ikke :o(!!!!!

 

Kjenner jeg nå er så lei av hele greia at jeg nesten har vanskelig for å glede meg over at jeg skal ha et barn! Det eneste jeg klarer å glede meg til er å bli kvitt magen. Vel, vel jeg regner med jeg endrer mening så raskt jeg får se h*n.

 

I morgen er det nye muligheter. Håper flere av dere har hellet med dere - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg melder meg inn her jeg også...har termin i dag, men ikke så mye som skjer...er drittlei jeg å....i dag har vært skikkelig hormongrinedag, orker ikke vente lenger. Trodde jeg skulle føde i helgen da modningsriene begynte å ta seg opp. Men stoppa selvfølgelig opp. Slitsomt å gå å lure hele tiden om dette er starten på noe. heldige de som bare begynner med rier eller at vannet går.

Har prøvd en del kjerringråd jeg å uten hell...sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...