:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 hva er dette godt for? når begyner man med det? er det bevist noen efekt?
mammapamma Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Vet at ammete er for å få mye melk....evt gang på melka om man har problemer med det. Bringebærkapsler skal visstnok være med på å modne mormunnen til fødselen Jeg drakk ammete sist gang, men jeg hadde mye melk og vet ikke om det var årsaken akkurat...drakk det bare et par ganger..... Br.kapsler aner jeg ikke om har noe effekt'!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2006 takker :-) snill du ;-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Amme te er for å sette i gang produskjonen ja, og evnt øke den.. Godt for melkekjertlene ... bringebært kapslene er godt for livmoren ... Mamma brukte amme te og har gitt meg en boks.. hun mener den virket supert på henne da hun fikk min atpåklatt av en lillesøster Tenkte jeg skulle begynne å drikke den 2 uker før termin eller noe .. trenger jo ikke melk Før det liksom.. kapslene har jeg begynt med nå ( uke 35) .. det skal også hjelpe til at livmoren trekker seg raskere sammen etter fødselen også.. så jeg tar sjangsen på at det funker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå